رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: میزان تسهیلات قرض‌الحسنه و وام‌های اشتغالزایی مددجویان در سال گذشته 15 میلیون تومان بوده که امسال بر اساس تصویب شورای اشتغال به 20 میلیون تومان افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۲

به گزارش ایسنا، پرویز فتاح در حاشیه افتتاح نمایشگاه طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: هدف اصلی و رویکرد اساسی کمیته امداد خودکفایی و خوداشتغالی خانواده‌های تحت پوشش این نهاد است.

وی ادامه داد: برداشت ما آن است که اکثر خانواده‌های تحت پوشش این نهاد می‌توانند بدون اتکا به کمک مردم و یارانه‌ها روی پای خود بایستند، درآمدی پیدا کنند و از نظر اقتصادی مستقل شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) یادآورشد: از سال 94 طی تعاملی که با بانک‌ها داشتیم این رویکرد تقویت شد و با همت بانک صادرات 160 میلیارد تومان به 15 هزار خانواده تحت پوشش این نهاد تسهیلات ارائه شد.

به گفته وی، سال گذشته 1150 میلیارد تومان تسهیلات به 120 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان این که همواره تعدادی از مددجویان تحت پوشش این نهاد از طریق خودکفایی و اشتغالزایی از تحت پوشش خارج می‌شوند، اظهار کرد: وظیفه کمیته امداد و بانک‌ها حمایت از نیازمندان است تا بتوانیم با اشتغالزایی برای این قشر زمینه خودکفایی آنان را ایجاد کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها