در آخرین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب

ناشران برگزیده شناخته شدند

در آخرین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در شهر آفتاب با تقدیر از ناشران برگزیده بزرگترین رویداد فرهنگی کشور به کار خود خاتمه داد.
کد خبر: ۹۰۴۶۱۶
ناشران برگزیده شناخته شدند

به گزارش جام جم آنلاین، در آیین اختتامیه بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب در شهر آفتاب که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار تهران و رئیس نمایشگاه و اهالی نشر برگزار شد، ناشران برگزیده مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش ناشران داخلی که بیش از دو هزار ناشر حضور داشتند در گروه ناشران کودک تهران، غرفه انتشارات شهر قلم، در بخش ناشران کودک شهرستان، غرفه انتشارات هالیک، دربخش ناشران دانشگاهی انتشارات کتاب ارجمند، در بخش آموزشی انتشارات تخته سیاه، در بخش نشر الکترونیک انتشارات پیام حنا، در بخش عمومی تهران انتشارات هیرمند و در بخش عمومی شهرستان انتشارات فرهنگ مانا و کتاب طاها انتخاب شدند.

در بخش ناشران خارجی 6 هزار شرکت کننده تحت 300 غرفه عرضه کننده حضور داشتند که در بخش فروش کتاب لاتین و کتاب عربی برگزیدگان معرفی شدند.

در این مراسم همچنین از رئیس نمایشگاه مسکو و غرفه سازمان شهرداری تهران تقدیر شد.

بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 اردیبهشت تا 25 اردیبهشت کار خود را با شعار فردا برای خواندن دیر است آغاز کرده بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها