با اعلام علت شهادت فرمانده حزب‌الله

مقاومت در حال نبرد با پروژه‌ آمریکایی ـ صهیونیستی است

در پی شهادت مصطفی بدرالدین، فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله لبنان در انفجاری نزدیک فرودگاه بین‌المللی دمشق، جنبش مقاومت لبنان در بیانیه‌ای، نتیجه آخرین تحقیقات خود را در ارتباط با علت شهادت فرمانده شاخه نظامی خود اعلام کرد.
کد خبر: ۹۰۴۶۰۴

به نوشته خبرگزاری‌ها، در این بیانیه آمده است، ‌انفجاری که به شهادت سید ذوالفقار (شهرت مصطفی بدرالدین) منجر شد، به وسیله توپخانه تروریست‌های تکفیری بوده است.

این بیانیه با تاکید بر ضرورت جنگ با تروریست‌‌ها می‌افزاید: نتیجه تحقیقات، عزم و اراده ما را در ادامه دادن به جنگ با گروه‌های جنایتکار افزایش می‌دهد و این جنگی است علیه پروژه‌ آمریکایی ـ صهیونیستی و تروریست‌ها در نوک پیکان آن قرار دارند.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم تشییع پیکر این فرمانده برجسته با بیان این که صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها ضربات سهمگینی از سوی شهید مصطفی بدرالدین متحمل شدند، این شهید را یک مجاهد شجاع در صحنه نبرد دانست و اظهار کرد: شهید بدرالدین همواره در جبهه مقاومت علیه استکبار حضور فعال داشت. زندگی شهید سرشار از مجاهدت‌های در راه خدا و رشادت‌هایی است که در تاریخ ثبت خواهد شد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه اظهار کرد: تکفیری‌ها و رژیم اسرائیل، ضربات سهمگینی را در پی حضور شهید بدرالدین در صحنه‌های نبرد متحمل شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انفجاری که منجر به شهادت مصطفی بدرالدین شد، اظهار کرد: انفجاری که رخ داد، بسیار شدید بود و برادران ما همچنان مشغول تحقیق پیرامون جزئیات علت وقوع آن هستند.

در ارتباط با این انفجار، جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید هم به خبرنگاران گفت: هیچ گونه جنگنده آمریکایی یا وابسته به ائتلاف ضدداعش در منطقه‌ای که مصطفی بدرالدین، فرمانده برجسته نظامی حزب‌الله در آنجا کشته شد، حضور نداشته است.

بدرالدین از سال 1982 (1361) در اغلب عملیات‌ حزب‌الله حضور داشت. وی فرماندهی بود که در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار داشت و شهادت وی مورد استقبال محافل صهیونیستی، اسرائیل و عربستان قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها