گفتگو با نائومی واتس، بازیگر فیلم «بازی لطیف»

هالیوود را غیرآمریکایی‌ها سرپا نگه داشتند

«کولی» نام یک مجموعه تازه تلویزیونی است که با بازی نائومی واتس وارد مرحله تولید می‌شود. این درام دلهره‌آور اجتماعی را شبکه سرشناس تلویزیونی نت فلیکس تهیه می‌کند و مسئولانش از آن به عنوان کاری روانکاوانه یاد می‌کنند. براساس شنیده‌ها، کولی در یک فصل 10 اپیزودی ساخته و از حالا به عنوان اثری تماشایی و غیرمتعارف معرفی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۵۸۶
واتس؛«کولی» تازه تلویزیونی

کاراکتر محوری مجموعه، زن جوانی به نام جین هالووی با بازی نائومی واتس است.

او یک دکتر روان‌شناس باسابقه خوب کاری است، اما نزدیکان این دکتر او را از دوست شدن با بیمارانش نهی می‌کنند و عقیده دارند وی نباید بیش از اندازه به آنها نزدیک شود. همین مساله، دردسرها و مشکلاتی برای دکتر جوان به وجود می‌آورد.

واتس استرالیایی‌تبار درباره کاراکتر خود در کولی می‌گوید: هدف اصلی دکتر هالووی این است که با ورود به دنیای شخصی و زندگی بیمارانش بتواند به درک درست‌تری از بیماری‌شان برسد و به شکل بهتری به آنها کمک کند، اما نمی‌داند این موضوع، او را وارد دنیای دلهره‌آوری می‌کند که رهایی از آن کار ساده‌ای نیست.»

برای کاراکتر جین هالووی به اندازه ده قسمت یک مجموعه تلویزیونی طول می‌کشد تا بتواند به زندگی و فعالیت عادی‌اش برگردد!

لیزا روبین فیلمنامه‌نویس و مدیر تولید تلویزیونی، کار نگارش فیلمنامه کولی را به عهده دارد. فیلمنامه اپیزود اول مجموعه را او به تنهایی نوشته، ولی برای نگارش قسمت‌های بعدی از چند فیلمنامه‌نویس کمک خواهد گرفت.

سام تیلور جانسون که تماشاگران سینما، فیلم‌های «بچه هیچ کجا» و «پنجاه سایه‌ گری» را از او دیده‌اند کارگردانی دو اپیزود اول و دوم مجموعه کولی را به عهده دارد.

واحد تلویزیونی کمپانی یونیورسال ـ که در تولید مجموعه با شبکه نت‌فلیکس همکاری داردـ مایل است از چند بازیگر مطرح سینما دعوت به همکاری کند.

این بازیگران قرار است به عنوان هنرمند مهمان در اپیزودهای مختلف مجموعه ایفای نقش کنند. می‌توان انتظار داشت در هر قسمت مجموعه یک بازیگر معروف به عنوان بیمار نائومی واتس، دردسر تازه‌ای برای او خلق کند. کولی برای پخش در نیمه دوم سال 2017 آماده خواهد شد.

واتس بازی در این مجموعه را در حالی قبول کرده که فعالیت سینمایی پرباری دارد و جدول کاری‌اش این روزها شلوغ است. وی که دست‌کم سه فیلم سینمایی را آماده نمایش عمومی دارد، بتازگی قرارداد بازی در دو فیلم را امضا کرده است.

یکی از آنها، درام تاریخی «اوفلیا» است که داستان تراژدی هملت را از نگاه نامزد او اوفلیا تعریف می‌کند.

واتس در این فیلم، نقش گرترود، مادر طمعکار و بی‌وفای هملت را بازی می‌کند که با همدستی برادرشوهر خود دست به قتل پدر هملت می‌زند.

این بازیگر پیش از آن که جلوی دوربین این فیلم قرار گیرد، در مجموعه کولی بازی می‌کند.

واتس علت همکاری با این پروژه تلویزیونی را جذابیت‌ فیلمنامه و خاص بودن کاراکتر دکتر هالووی ذکر کرده است.

مترجم : کیکاووس زیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها