تیم ملی والیبال ایران راهی فرانسه شد تا نخستین بازی‌های خود را با هدایت لوزانو تجربه کند. این سرمربی آرژانتینی بعد از مدت‌ها اردو نام این 14 نفر را برای حضور در فرانسه اعلام کرد که سعید معروف، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، مجتبی میرزاجانپور، حمزه زرینی، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، فرهاد ظریف و مهدی مرندی در ترکیب او قرار دارند.
کد خبر: ۹۰۴۵۷۷
تحولات مرد آرژانتینی در تیم ملی

خط خوردن حسن صنوبر به دلیل مصدومیت و غیبت سامان فائزی همراه محمدجواد معنوی‌نژاد، جزو عمده تفاوت‌های لیست لوزانو و کواچ است. البته عبدالرضا علیزاده هم از ابتدا در اردو حضور نداشت تا ترکیب جدید به مسابقات برود. این ترکیب فقط برای این اردوی تدارکاتی بوده و هنوز نفرات اصلی تیم ملی رسما اعلام نشده‌اند. بازگشت دوباره حمزه زرینی به ترکیب تیم ملی از اصلی‌ترین تغییرات لوزانو است، اما او در پست‌های دیگر همچنان ترافیک بازیکن دارد.

در کنار عادل غلامی و محمد موسوی که در پست دفاع وسط ثابت بوده‌اند، اینک آرمین تشکری و مصطفی شریفات هم حضور دارند تا کار برای انتخاب بازیکنان حاضر در زمین سخت شود. سامان فائزی، دیگر ملی پوش سرعتی زن اردوی ملی هم حضور دارد و برای بازگشت به ترکیب همچنان تلاش می‌کند.

محمدجواد معنوی‌نژاد، علیرضا مباشری و رحمان داوودی هم در پست دریافت‌کننده همچنان با انگیزه تمرین می‌کنند تا بتوانند به ترکیب راه پیدا کنند و بتوانند راهی توکیو شوند.

یکی از اصلی‌ترین چالش‌های لوزانو انتخاب لیبرو اصلی است؛ جایی که فرهاد ظریف و مهدی مرندی رقابت نزدیکی دارند. سال گذشته وقتی بنا به دلایلی فرهاد ظریف از ترکیب تیم کواچ جدا شد، مهدی مرندی به دستور کادر فنی، خود را به روسیه رساند تا در پیش‌بینی اولیه در کنارعلیزاده به میدان برود، اما کواچ تصمیم گرفت از او به عنوان لیبرو اصلی استفاده کند.

در تیم لوزانو فقط پاسور و پشت خط زن‌های تیم ملی در حاشیه امنیت قرار دارند و بازیکنانی جایگزین برای آنها در نظر نگرفته‌اند، اما بازیکنان دیگر احساس خطر می‌کنند. معنای این رقابت نزدیک در اردوی ملی‌پوشان این است که لوزانو برای انتخاب ترکیب نهایی کار آسانی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها