مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از راه اندازی سامانه خرید و فروش تاکسی در سایت تاکسیرانی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۵۱۷
شرایط واگذاری تاکسی اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین ، میثم مظفر گفت: در گذشته در زمان خرید و فروش مشکلاتی برای خریداران پیش می آمد که یکی از این مشکلات عدم دریافت پروانه تاکسیرانی است و همچنین وجود دلالانی که از این خرید و فروش سود می بردند.

وی افزود: به همین منظور امکاناتی فراهم شد تا هر شخصی که می خواهد تاکسی خریداری کند برای آگاهی از ضوابط و شرایط واگذاری به سایت تاکسیرانی مراجعه کند و این در حالیست که به دلیل بدهی های تاکسیران به شرکت های خصوصی و یا آرای انضباطی صادره، سبب ایجاد مشکلاتی برای خریدار شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اظهار کرد: از این پس با راه اندازی سامانه خرید و فروش در سایت تاکسیرانی علاوه بر حذف واسطه و نقش دلالان، تاکسیرانان در صورت تمایل به فروش خودرو، با مراجعه به سایت تاکسیرانی اطلاعات خودرو، قیمت، شماره تماس و ... را در سامانه خرید و فروش تاکسی درج می کنند و خریداران هم می توانند با مراجعه به سایت تاکسی مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
۰
۰
با سلام آیا من با مبلغ ده ملیون پیش پرداخت پژو 405شرایطی میتوانم تهیه كنم ،در ضمن پدر بنده جانباز 25%بودن و فوت كردن ،لطفا راهنمایی كنید ،با تشكر
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها