فیلم سینمایی پرسروصدا و جنجالی دهه هفتاد میلادی «جن گیر» به صورت یک مجموعه تلویزیونی در می آید. واحد تلویزیونی کمپانی فوکس تهیه کننده این نسخه تلویزیونی است.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۶
بساط «جن گیر» در تلویزیون

به گزارش جام جم آنلاین ، نسخه تازه تلویزیونی «جن گیر» به احیای داستان نسخه کلاسیک سینمایی آن می پردازد و نگاهی مدرن و امروزی به ان خواهد داشت.

فیلم نامه اقتباسی این نسخه تلویزیونی براساس داستان نوول معروف ویلیام پیتر بلاتی به همین نام نوشته خواهد شد. این نوول، حال و هوایی دلهره آور و ماوراء طبیعی داشت.

در داستان نوول، دختر کوچک یک خانواده با مشکلات روحی و روانی عجیب و غریبی روبرو می شود و مادر او، برای حل مشکل بیماری دخترش از افراد مختلفی درخواست کمک می کند.

تنها کسی که ظاهرا توانایی کمک به این مادر و دختر را دارد، کشیشی است که معتقد است این دختر بچه جن زده شده است و باید در ارتباط با او، به جن گیری متوسل شد.

نسخه سینمایی سال 1973 را ویلیام فریدکین کارگردانی کرد و با استقبال بالای تماشاگران همراه شد. این فیلم سروصدای زیادی هم به پا کرد و جلوه های ویژه آن در آن زمان، محل بحث بسیاری شد.

روپرت وایت که «ظهور جزیره میمون ها» را برای سینما کارگردانی کرده، برای کارگردانی اپیزود اول نسخه تلویزیونی «جن گیر» انتخاب شده است.

جینا دیویس بازیگر مطرح دهه هشتاد میلادی سینما، در «جن گیر» تلویزیونی در نقش مادر کاراکتر دختر کوچک داستان ظاهر می شود. الن برستین این نقش را در فیلم سینمایی به عهده داشت.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، بقیه بازیگران مجموعه از بین چهره های نه چندان سرشناس دنیای تلویزیون انتخاب شده اند.

منتقدان هنری می گویند رسانه تلویزیون اخیرا علاقمند به تولید نسخه های تلویزیونی فیلم های مطرح چند دهه گذشته شده است.

چند روز قبل هم اعلام شد، «اسلحه مرگبار» مل گیبسن تبدیل به یک مجموعه تلویزیونی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها