لیام نیسن بازیگر ایرلندی تبار سینما با بازی در «در دستور ناپدید شدن» نشان می دهد که هنوز هم برای حضور در نقش های اکشن گزینه اول به حساب می آید.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۵
لیام نیسن راننده تاکسی 64 ساله

به گزارش جام جم آنلاین ، این بازیگر ماه آینده 64 ساله می شود و منتقدان سینمایی می گویند اثری از خستگی و یا آرام بودن، در او دیده نمی شود!

اکشن دلهره آور و خشن تازه او، نسخه دوباره سازی شده و انگلیسی زبان یک فیلم موفق نروژی به همین نام است. این فیلم دو سال قبل اکران عمومی شد.

تهیه کنندگان نسخه تازه در شرکت مستقل فیلم سازی رجنسی فیلمز، برای کارگردانی آن از هانس پیتر مولاند سازنده نسخه اصلی نروژی زبان دعوت به همکاری کرده اند.

لیام نیسن در فیلم تازه، در همان نقشی ظاهر می شود که استلان استارسگارد بازیگر مطرح سینمای نروژ در نسخه تحسین شده سال 2014 بازی کرد.

وی در داستان فیلم، راننده ای سخت کوش است که در سرمای زمستان با تاکسی خود کار می کند و اهالی را به مناطق مختلف شهر می رساند.

زندگی آرام این راننده تاکسی، با قتل فجیع پسرش به دست اعضای یک گروه خلاف کار به هم می ریزد و او تصمیم به انتقامی خونین می گیرد.

به نوشته امپایر آنلاین، انتقام خونین و خشن این راننده تاکسی، خیابان های سفیدپوش شهر را به رنگ فرش قرمزی از خون تبدیل می کند.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری «در دستور ناپدید شدن»تعیین نشده است. ولی لوکیشن های زمستانی کلارادو که زمانی برای درام جنایت کارانه «فارگو» مورد استفاده قرار گرفت، محل اصلی فیلم برداری آن خواهد بود.

سازندگان این درام دلهره آور و انتقام جویانه گفته اند فیلم آن ها، مثل نسخه اصلی بسیار خشن و خونین نخواهد بود. برخی منتقدان سینمایی، به خشونت بالای نسخه سال 2014 انتقادهایی کرده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها