پزشکی قانونی راز زن خیانتکار که با همدستی مرد مورد علاقه‌اش، نقشه قتل شوهر را اجرا کرده بود، فاش کرد.
کد خبر: ۹۰۴۴۵۲
توطئه برای قتل شوهر

به گزارش جام‌جم ، تحقیقات جنایی برای کشف این پرونده 17 مرداد سال گذشته همزمان با کشف جسد مردی جوان در اطراف روستای تیله نوی شهرستان گلوگاه آغاز شد.

در بررسی‌های اولیه به نظر می‌رسید این مرد بر اثر سانحه تصادف فوت کرده باشد. با هماهنگی قضایی، جسد وی برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. ماموران با بررسی پرونده افراد ناپدید شده توانستند خانواده این مرد را شناسایی کنند. در ابتدا همسر این مرد مورد بازجویی قرار گرفت. زن جوان به نام لیلا مدعی بود شوهرش برای انجام کاری خانه را ترک کرده و دیگر بازنگشته است. زمانی که غیبتش طولانی شده موضوع را به خانواده او اطلاع داده است. همگی در جست‌وجوی وی بودند تا این که با تماس پلیس متوجه مرگ او شده‌اند.

این در حالی بود که مدتی بعد ماموران از طریق آزمایش‌های پزشکی قانونی متوجه شدند علت مرگ این مرد خفگی بوده و او به قتل رسیده است. با کشف این سرنخ روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. همسر مقتول در جریان تحقیقات، خودش را علاقه‌مند شوهرش نشان می‌داد و سعی می‌کرد خود را از مرگ او ناراحت نشان دهد.

تیم جنایی که متوجه رفتار متناقض متهم شده بودند، رفت و آمدهای او را به طور نامحسوس زیر نظر گرفتند. این در حالی بود که تحقیقات محلی نشان داد، این زوج از مدتی قبل با هم درگیری داشته و چند بار زن جوان را با مردی غریبه دیده‌اند.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران مطمئن شوند این زن دست به توطئه مرگباری زده باشد. سرانجام با گذشت 9 ماه از این ماجرا و به دست آوردن اسناد و مدارکی درباره گناهکار بودن این زن در قتل شوهرش، او دو روز پیش با هماهنگی قضایی بازداشت شد. لیلا همچنان در بازجویی‌ها مدعی بود که شوهرش بر اثر سانحه رانندگی فوت کرده و به قتل نرسیده است؛ اما در جریان تحقیقات زمانی که راز خیانت به شوهرش را فاش شده دید، بناچار قفل سکوت خود را شکست و به همدستی با مرد مورد علاقه‌اش در جنایت اعتراف کرد.

وی درباره انگیزه‌اش گفت: مدتی بود که میان من و شوهرم اختلاف‌هایی پیش آمده بود. در جریان این اختلاف‌ها بود که به طور اتفاقی با مردی به نام سیامک آشنا شدم و رابطه‌مان شکل گرفت. چند بار خواستم از شوهرم جدا شوم که نشد. می‌ترسیدم دیر یا زود راز خیانت به شوهرم فاش شود. همین طور او سد راه رسیدن من به مرد مورد علاقه‌ام بود و نمی‌توانستم با او ازدواج کنم. بنابراین پس از مشورت با هم نقشه قتل او را طراحی کردیم. چند روز قبل از اجرای نقشه‌مان، 30 قرص خواب‌آور خریدم و در خانه پنهان کردم.

متهم زن اضافه کرد: شب جنایت من قرص‌ها را داخل غذای شوهرم ریختم که او با خوردن غذا بیهوش شد. بعد با سیامک تماس گرفتم و به خانه‌مان آمد. او با خودش طناب آورده بود و با همان شوهرم را خفه کرد. نیمه شب جسد را در فرشی پیچیدیم و به اطراف شهر منتقل کردیم. ضربه‌هایی به سر و صورتش زدیم و طوری صحنه‌سازی کردیم که انگار او تصادف کرده و کنار جاده افتاده است. بعد از آن به دنبال فرصتی برای فرار از شهر و ازدواج با هم بودیم که دستگیر شدم.

سرهنگ شعبان محمدپور خلیلی، فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه در این باره گفت: با اعتراف همسر مقتول، مردی که با او همدست بود نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. مرد جوان هم در بازجویی و مواجهه حضوری با همسر مقتول به دوستی پنهانی با وی و قتل شوهر او اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمد
-
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
۰
۰
چرا جنایت شوهر كشی زیاد شده!!!!!
سارا
-
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
۰
۰
عجیبه اسم این قاتل خیانتكارهم فارسی بود سیامك جل الخالق !!!!!!!!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها