یک عکس، یک متن

به یاد استاد

پرویز پرستویی با انتشار عکسی از شهید سردار حاج محمد ناظری در اینستاگرامش درباره این شهید نوشت: «قبل از اعلام رسانه از طریق ابراهیم حاتمی‌کیا باخبر شدم سردار حاج محمد ناظری فرمانده یگان نیروی ویژه دریایی بر اثر ایست قلبی درگذشت.
کد خبر: ۹۰۴۳۸۲

ایشان در فیلم موج مرده ضمن بازی، استاد قایقرانی، غواصی و پاراگرایدر بنده بودند و از همان موقع افتخار دوستی با زنده‌‌یاد را داشتم. او نه‌تنها استاد خوب بلکه انسانی شریف، معتقد و بی‌ریا بودند. در این مدت بسیار از ایشان آموختم. از همین‌جا به خانواده محترمش و همه عزیزانی که درس رزم و اخلاق از ایشان آموختن تسلیت عرض می‌کنم. روحش شاد»

پانچوی مهربانی

این روزها به مدد شبکه‌های اجتماعی بسیاری از رویدادها ـ که در گذشته اگر اتفاق می‌افتاد هم کمتر کسی از آن باخبر می‌شد ـ خیلی زود در صدر اخبار قرار می‌گیرد. این رویداد‌ها گاهی خوشایند هستند و باعث ترویج اخلاق در جامعه می‌شوند و گاهی هم سخت‌دلی و بی‌اخلاقی یک فرد را مورد تقبیح قرار می‌دهند. روز پنجشنبه که باران بهاری بر تهران بارید یک سرباز با پانچوی خود به پسرکی فال‌فروش کمک کرد تا کمتر خیس شود. این عکس بسرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و خبر خوب دیگر این‌که نیروی انتظامی از این سرباز به دلیل رفتار انساندوستانه‌اش قدردانی کرد.

احترام به طبیعت

سازندگان ساختمانی در شهر تورین ایتالیا برای یادآوری این نکته که باید به طبیعت احترام گذاشت و آن را حفظ کرد، ساختمانی با گیاهان و درختان سبز طراحی کرده‌اند؛ ساختمانی که در نوع خود کم‌نظیر است.

جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه شریف

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها