زندانی فراری با تشکیل باند سرقت به بهانه فروش سکه‌های عتیقه، از خریداران سرقت می‌کرد.
کد خبر: ۹۰۴۳۴۹

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان شازند استان مرکزی از مردی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی در اظهاراتش به پلیس گفت: چند روز پیش پیامک‌هایی ازطریق تلفن همراهم دریافت کردم که در آن نوشته شده بود من یک روستایی‌ام. در هنگام حفاری مزرعه‌ام خمره‌های طلا پیدا کرده‌ام. تصمیم گرفتم بعد از استخاره گرفتن، بخشی از این سکه‌های طلا را به فردی بدهم. استخاره‌ام خوب آمد و تصمیم به فروش سکه‌ها به مبلغی پایین گرفتم. قرعه به نام شما افتاده است و می‌خواهم سکه‌ها را به شما بفروشم.

وی اضافه کرد: در ادامه زمانی که پیامک‌های مشابه دیگری هم از همان شماره دریافت کردم، احتمال دادم گفته‌های فرستنده پیامک درست باشد. فریبش را خوردم و در تماس با او به ملاقاتش رفتم. او در محل قرار پول‌هایم را گرفت و بی‌آن‌که سکه‌ای به من بپردازد، همراه همدستانش سوار خودرویی شد و فرار کردند.

چند روز پیش ردپای یک متهم سابقه‌دار را در این زمینه به‌دست آوردند. او تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. ماموران متوجه شدند او از افراد سابقه‌دار است که چهار ماه پیش نیز با گرفتن مرخصی از زندان خارج شده و گریخته بود.

متهم در ادامه بازجویی‌ها به تشکیل یک باند و کلاهبرداری از مردم پنج شهر اعتراف کرد و گفت: پس ازفرار از زندان باندی را به اتفاق افرادی که سابقه‌دار بودند، تشکیل دادم. بعد با ارسال پیامک‌های دروغین به مردم در شهرهای دزفول، قم، اندیمشک، کرج و شازند آنها را به بهانه خرید سکه‌های طلا فریب می‌دادیم.

سرهنگ بیژن جنتی، فرمانده انتظامی شهرستان شازند در این باره گفت: با اعتراف این متهم، برای اوقرار قانونی صادر شد. تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها