دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در موضوع فتنه تکفیری‌ها هم بدانید آن‌ها را در سوریه و عراق دفن خواهیم کرد، پاسداران در عرصه‌های پاسداری از ارزش‌های اسلامی انقلابی فعال هستند و بهِ برکت ولایت و رهبری اجازه نمی‌دهیم به نظام و کشور آسیبی وارد شود.
کد خبر: ۹۰۴۱۹۱
تکفیری‌ ها و داعشی ‌ها را در سوریه و عراق دفن می‌کنیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر محسن رضایی، سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی در اجتماع نمازگزاران جمعه شهر قم با تبریک ماه شعبان معظم و میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار به مردم ولایتمدار قم گفت: پاسداران ما با انتخاب سالروز میلاد امام حسین(ع) به‌عنوان روز پاسدار و انتخاب سالروز میلاد حضرت قمر بنی‌هاشم به‌عنوان روز جانباز در تقویم می‌خواهند بگویند که آماده‌اند تا آخرین قطره خون از مسلمین دفاع کنند.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) گفت: اما چرا پاسداری ضرورت دارد؟ بهترین کلامی که می‌تواند پاسخ این پرسش باشد این تعبیر الهی حضرت اباعبدالله است که فرمودند که من برای تظاهر و ایجاد فساد به صحنه نیامده‌ام بلکه برای اصلاح امت جدم آمده‌ام. در حقیقت پاسداری برای این است که جامعه از مسیر توحید خارج نشود و به ظلم کشیده نشود.

جاهلیت در حال بازگشت است

سرلشکر محسن رضایی گفت: تاریخ بعد از رحلت پیامبر اکرم شاهد به هم خوردن روابط میان مسلمانان و تفرقه‌افکنی‌ها و هم شاهد انحرافات فرهنگی بود که با قیام امام حسین(ع) اسلام دوباره زنده شد و بعد از امام حسین(ع) قیام‌های فراوانی برای دفاع از اسلام روی داد و این روند ادامه یافت تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی که فرزند دیگری از حضرت اباعبدالله قیام حسینی کردند و توجهات را به اسلام ناب معطوف کردند. ایشان با ظلم و استکبار مبارزه کردند.

وی با بیان اینکه امروز درصحنه جهان اسلام، عده‌ای مدعی اصلاح‌طلبی به پا خاسته‌اند اما دارند فساد و ظلم را گسترش می‌دهند، تاکید کرد: این‌ها رفتار جاهلیت را تکرار می‌کنند. اگر در جاهلیت قدیم با دست گور می‌کردند و کودکان را زنده‌به‌گور می‌ساختند، امروز زنان و کودکان را در یمن با بمباران و ریختن آوار به خاک و خون می‌کشند. مردم را در حال نمازخواندن زیر آوار قرار می‌دهند. این زنده‌به‌گور کردن نیست؟

وی با بیان اینکه امروز پادشاه عربستان جاهلیتی دیگر به راه انداخته و با هواپیما مردم را زنده‌به‌گور می‌کند، تصریح کرد: علامت دوم این مبارزه دروغین با شرک، همدستی با دشمنان مسلمانان است، یعنی صهیونیسم و آمریکا. این مبارزین دروغین با مقاومت اسلامی و حزب‌الله می‌جنگند و بهترین شرایط را برای امنیت اسرائیل فراهم کرده‌اند. برای اینکه مبارزان با اسرائیل را زیر بمب باران وهابی‌ها و تکفیری‌ها قرار داده‌اند. علامت سوم این مبارزه با شرک، تشدید اختلافات در جهان اسلام است که با شعارهای مختلف جهان اسلام و مذاهب اسلامی را ملتهب کردند. جاهلیت در حال بازگشت است. از همین‌جا می‌شود فهمید که ادعای مبارزه با شرک و اصلاح‌طلبی آنان دروغ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها