خبرنگار زن سوری که با جنازه‌های تروریست‌های داعشی سلفی گرفته بود؛ تلاش مجری یک تلویزیون عربی برای محکوم کردن این اقدام را با قاطعیت هرچه تمام‌تر پاسخ داد.
کد خبر: ۹۰۴۱۵۶
پاسخ کوبنده خبرنگار زن که با جنازه‌ تروریست ها سلفی گرفت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، کنانه علوش که انتشار سلفی او با جنازه های تروریست های متجاوز داعشی، حامیان کوچک و بزرگ تروریسم در منطقه را به خشم آورده، پرسش مجری تلویزیون "الجدید" درباره علل وانگیزه های این اقدام را با قاطعیت پاسخ داد.

علوش در بخشی از یک گفتگوی مفصل، تاکید کرد: پیروزی هایی که ارتش عربی سوریه به آن دست یابد، ما آن را پوشش می دهیم و اولین بار نیست که با جنازه های تروریست ها عکس می گیرم. چند بار این کار را کرده ام و آن را یک پیروزی برای خودمان می دانیم و کشته شدن این متجاوزان به دست ارتش سوریه، جشن و شادی ماست..

مجری تلاش کرد با نام بردن از پیمان ژنو درباره احترام به مجروحان و کشته ها، کنانه را منفعل کند، اما خبرنگار شجاع سوری ادامه داد: "ما هرگز آن طور که آنها ما را کشتند و جسدهامان را مثله کردند، رفتار نکردیم و سر کسی را نبریدیم، اما این کار نشانه شادی ما از نابودی این متجاوزان است که از همه جای دنیا برای حمله به ما آمده اند"... ببینید!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها