سازمان همکاری اسلامی که مقر آن در عربستان سعودی است اولین نماینده خود در فلسطین را تعیین و معرفی کرد.
کد خبر: ۹۰۴۱۳۰
اولین نماینده سازمان همکاری اسلامی در فلسطین معرفی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری دولتی عربستان سعودی «واس»، سازمان همکاری اسلامی به منظور تقویت نقش خود و موسسات وابسته به خود در حمایت از مردم فلسطین و مشارکت در ایجاد و شکل دهی نهادهای ملی فلسطین، «‌احمد الرویضی » را به عنوان اولین نماینده خود و مدیر دفتر این سازمان در سرزمین های اشغالی فلسطین تعیین کرد.

تعیین نماینده سازمان همکاری اسلامی در فلسطین براساس قطعنامه های صادره از سوی این سازمان در خصوص مسئله فلسطین و قدس صورت گرفته است.

در همین حال «ایاد بن امین مدنی» دبیر کل سازمان همکاری اسلامی روز دوشنبه در دیدار با «احمد الرویضی » در شهر جده، حکم تعیین او به عنوان اولین نماینده این سازمان در فلسطین را به وی تسلیم کرد. ایاد بن امین مدنی قرار است به زودی به سرزمین های اشغالی فلسطین سفر و دفتر این سازمان را به شکل رسمی افتتاح کند.

شایان ذکر است شورای وزیران امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی پیش از این در چهل و دومین نشست خود در روزهای 27 و 28 ماه مه 2015 میلادی تاسیس دفتر نمایندگی سازمان همکاری اسلامی در رام الله را تصویب و تاکید کرد هدف از ایجاد نمایندگی این سازمان در فلسطین گسترش تلاش ها برای حمایت از مسئله فلسطین در زمینه های مختلف است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها