مورگان فریمن و تامی لی جونز دو بازیگر کهنه کار سینما، در یک فیلم سینمایی با نام «ویلا کاپری» با یکدیگر هم بازی می شوند. این فیلم حال و هوایی کمدی اکشن دارد.
کد خبر: ۹۰۴۱۰۱
همکاری اجباری فریمن و جونز جلوی دوربین سینما

به گزارش جام جم آنلاین ، دو کاراکتری که فریمن و جونز در فیلم بازی می کنند، اختلافات بسیار زیادی با هم دارند و همین نکته آن ها را تبدیل به دشنمانی سرسخت کرده است.

در حالی که یکی از این دو یک مامور وظیفه شناس و بازنشسته اداره پلیس اف بی آی است، دیگری وکیلی زبردست است که هنر کاری اش را در خدمت آدم های خلافکار شهر قرار داده است.

نکته جالب این که، این دو در یک محل زندگی می کنند و اهالی محل هم، چیزی در باره حرفه آن ها نمی دانند. اما زمانی که این دو دشمن قدیمی هدف یک دشمن مشترک قرار می گیرند، مجبور به اتحاد و فرار می شوند.

کمپانی برادران وارنر این کمدی اکشن را تهیه می کند و امیدوار است به موفقیتی شبیه فیلم معروف «فرار نیمه شب» رابرت دنیرو دست پیدا کند. منابع نزدیک به کمپانی، به شباهت های بین این دو فیلم اشاره می کنند.

به نوشته امپایر آنلاین، ران شلتون «ویلا کاپری» را براساس فیلم نامه ای از خودش کارگردانی خواهد کرد. از سال 2003 و درام جنایت کارانه «جنایت هالیوودی»، این اولین فیلم شلتون در مقام کارگردان است.

تهیه کنندگان فیلم گفته اند کلید فیلم برداری آن را اواخر فصل تابستان می زنند. کل صحنه های فیلم در لوکیشن های مختلف کشور مکزیک فیلم برداری خواهد شد.

مورگان فریمن سیاه پوست برای تابستان امسال دو فیلم پرسروصدای «حالا تو مرا می بینی 2» و نسخه دوباره سازی شده درام تاریخی «بن هور» را روانه پرده سینماها می کند.

تامی لی جونز هم قسمت تازه ای از مجموعه فیلم اکشن و دلهره آور«جیسن بورن» را آماده نمایش عمومی دارد، که در آن در نقش رئیس سازمان سیا ظاهر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها