مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه معتقد است، دعوت از کارگردان‌های سینمایی به تلویزیون نمی‌تواند به معنای تولید سریال‌های با کیفیت و پرمخاطب باشد.
کد خبر: ۹۰۴۰۶۹

غلامرضا الماسی در گفت‌وگو با ایلنا و در پاسخ به این که آیا تاکنون تلویزیون و بخصوص شبکه سه اقدامی برای آوردن چهره‌های مطرح کارگردانی سینما در سریال‌سازی کرده است، گفت: سینما و تلویزیون دو حوزه متفاوت و متنوع است و لزوما موضوعات و آدم‌هایی که در سینما کار می‌کنند نباید در تلویزیون هم فعال باشند.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه تشریح کرد: این که ما فکر کنیم چون آقایان تقوایی، مهرجویی، کیارستمی، حاتمی‌کیا یا مانند آنها در سینما فیلم‌های خوبی ساخته‌اند پس آنها را به تلویزیون بیاوریم و فکر کنیم لزوما اگر سریال هم بسازند؛ کار موفقی می‌شود این‌طور نیست.

الماسی با تاکید بر این که ممکن است سریال‌سازی در تخصص برخی افراد نباشد، گفت: یک فیلمساز در سینما شش ماه روی یک فیلم کار می‌کند و می‌تواند یک 90 دقیقه‌ای تحویل دهد اما شاید نتواند سریالی 1500دقیقه‌ای بسازد.

وی خاطرنشان کرد: این تفاوت‌ها به معنای این نیست که کارگردانان سینما نباید به تلویزیون بیایند اما این که توقع داشته باشیم حتما این اتفاق بیفتد غلط است.

الماسـی همچنیـن از آغــاز تصویربرداری سریال «نفس» به کارگردانی جلیل سامان خبر داد و گفت: عوامل و گروه کارگردانی این سریال درگیر پیش‌تولید و لوکیشن بودند، به همین دلیل زمان خواستند. بازه زمانی این سریال در سال‌های 56 تا 65 می‌گذرد و در واقع ادامه‌ سریال‌های پروانه و ارمغان تاریکی محسوب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها