حقوق‌های نجومی دردسرساز شد

رئیس کل بیمه مرکزی استعفا کرد

رئیس کل بیمه مرکزی در پی گسترده شدن دامنه اعتراضات به پرداختی‌های چند ‌ده میلیون تومانی به مدیران ارشد این بیمه، از سمت خود استعفا کرد.
کد خبر: ۹۰۴۰۰۷

به گزارش مهر، در بخشی از نامه استعفای محمدابراهیم امین، رئیس کل بیمه مرکزی به علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی آمده است: «شرمنده‌ام که در حوزه مسئولیت اینجانب پیشامدی ساماندهی و به اجرا گذاشته شد که مایه هجمه گسترده رسانه‌ای به بیمه مرکزی، جنابعالی و سرانجام دولت محبوب تدبیر و امید را فراهم ساخت.

از این بابت از مردم شریف ایران، اهالی صنعت بیمه و بویژه شخص جنابعالی پوزش می‌طلبم.»

چند روز پیش، فیش‌های حقوقی برخی اعضای هیات عامل و معاونان بیمه مرکزی در اسفند 94 با نام آنها روی برخی سایت‌ها و رسانه‌های خبری منتشر شد.

مشاهده فیش‌های حقوقی این مدیران نشان می‌دهد سه مدیر ارشد بیمه مرکزی 180 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند و حقوق تنها یک نفر 87 میلیون تومان بوده است.

وام ضروری بالای 400 میلیون تومانی، وام خودروی مدیران، اضافه کاری چهار میلیون تومانی، اضافه کاری فوق‌العاده 33 میلیون تومانی و برخی ارقام دیگر نیز در این فیش‌ها درج شده است.

دیوان محاسبات نیز در اطلاعیه‌ای، تخلف مدیران بیمه مرکزی را تائید کرد و از تکرار این تخلف در برخی بانک‌های دولتی خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها