سردار دریادار دوم پاسدار محمد ناظری، فرمانده یگان تکاوری اباعبدالله(ع) فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران بامداد دیروز در حین انجام مأموریت در منطقه نازعات به یاران شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۰۳۹۷۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، بنابر اعلام روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، دریادار دوم پاسدار ناظری از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و فرماندهان قدیمی و زبده نیروی دریایی سپاه بود که در یگان هوابرد و ناوگروه‌های اعزامی ندسا برای تأمین تردد کشتی‌ها و شناورها در خلیج عدن طی سال‌های اخیر، نیز خدمات ارزنده‌ای ایفا کرد. وی همچنین در تربیت و آموزش نیروهای تکاور نیروی دریایی سپاه نقش قابل توجهی داشت.

سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه دیروز در منزل شهید سردار محمد ناظری فرمانده یگان ویژه دریایی سپاه حضور یافت و گفت: بزرگ‌ترین ویژگی شهید ناظری این بود که در این سال‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون هیچ تغییری در ایشان ایجاد نشد. وی افزود: او همیشه پرکار و در صحنه و هر جای انقلاب که نیاز بود مسئولیت سخت‌ترین کارها را به عهده می‌گرفت. ما جهاد مهمی را به یاد نداریم که شهید ناظری در آن شریک نبوده باشند.

فارس به نقل از دریادار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه نوشت: سردار ناظری به‌دلیل عارضه شیمیایی به شهادت رسید. پیکر مطهر سردار ناظری فرمانده یگان تکاوران دریایی سپاه صبح امروز در شهرک شهید محلاتی تشییع خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها