نرم افزارهای موبایل

یک، دو، سه، حرکت

بکشید، نشانه بگیرید و اکشن! بازی‌ای که دنیا را تکان داد در همین گزاره دستوری کوتاه خلاصه می‌شود. این بار سازنده این بازی، داستان پرندگان خشمگین را به شکل متفاوتی روایت می‌کند و در فضایی سه‌بعدی به جنگ خوک‌ها می‌روید. در این بازی دیگر خبری از محیط دوبعدی کارتونی نیست و بازی به شیوه‌ای قابل پیش‌بینی جلو نمی‌رود.
کد خبر: ۹۰۳۹۱۷

به‌عنوان بازیکن وظیفه دارید با پرتاب پرنده‌ها همچون یک گلوله، دیوارها و موانع را خراب کنید و تخم‌مرغ‌ها را نجات دهید. در این نسخه از بازی زاویه دوربین از بالاست و در برخی موارد 360 درجه می‌چرخد. هنگام ورود به بازی متوجه شلوغ‌بازی به کار رفته در جریان بازی می‌شوید. سازنده بازی در توصیف آن می‌گوید این بازی شبیه فیلم کارتونی آن است که بتازگی در سینماهای جهان به اکران درآمده و از سه کاراکتری که در آیکون بازی می‌بینید به‌عنوان قهرمان‌هایی یاد می‌کند که در فیلم پرندگان خشمگین حضور دارند. یکی از ویژگی‌های جالب این بازی سورپرایزی است که سازندگان آن برای بازیکنان در نظر گرفته‌اند؛ وقتی فیلم این بازی را تماشا کردید و نام عوامل سازنده فیلم را روی صفحه دیدید می‌توانید این بازی را روی گوشی خود باز کنید و منتظر اتفاق جالبی باشید. سازنده بازی صحبتی از نحوه انجام این کار و سورپرایزش به میان نیاورده، اما هرچه است جالب به نظر می‌رسد.

رادیو، رسانه جاودان

با ظهور اشکال مختلف رسانه‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی، رادیو هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و نمی‌توان با هیچ چیز جایگزینش کرد. با توجه به این موضوع اگر شما هم رادیو دوست دارید، اما نمی‌توانید از تلفن همراه دل بکنید، پس بهتر است رادیو را به تلفن همراه خود بیاورید. با استفاده از اپلیکیشن «ایران صدا» می‌توانید به 14 شبکه رادیویی صدا و سیما گوش دهید؛ از رادیو آوا گرفته تا رادیو فرهنگ و تهران. با ورود به اپلیکیشن، شبکه‌های رادیویی با لوگو و نامشان در یک صفحه فهرست شده‌اند. غیر از این، نام برنامه در حال پخش همراه ساعت شروع و مدت آن نیز در همین صفحه ‌نمایش داده می‌شود. کیفیت صدای پخش رادیو با اینترنت معمولی مطلوب است و مهم‌تر از همه این‌که با این اپ می‌توانید به آرشیو رادیو نیز دسترسی پیدا کنید. برای این کار دو گزینه «آرشیو برنامه‌ای» و «آرشیو زمانی» وجود دارد که با پخش هر ایستگاه رادیویی در دسترس‌تان قرار می‌گیرد. با انتخاب هر نوع آرشیو نام برنامه‌ها و مدت زمان‌ آن در یک تایم‌لاین به نمایش درمی‌آید.

استودیوی فیلمسازی در جیب شما

وجود اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم و عکس روی هر تلفن هوشمندی لازم و ضروری است. بدون این اپلیکیشن‌ها معلوم نبود محتوای تصویری شبکه‌های اجتماعی که توسط کاربران منتشر می‌شود چه اوضاعی داشت. با توجه به این موضوع Videorama یکی از اپ‌های جدید در زمینه ویرایش ویدئو است که در میان برترین‌های اپ استور جا دارد و با نصب آن می‌توانید به امکانات زیر دسترسی پیدا کنید. با این اپلیکیشن روی گوشی خود می‌توانید بخشی از ویدئوها را جدا کرده و عکس و فیلم را ترکیب کنید. می‌توانید روی فیلم‌ خود متن اضافه کنید یا یک قطعه موسیقی از حافظه گوشی و افکت‌های صوتی به ویدئویتان بیفزایید. جالب‌تر از همه می‌توانید افکت‌های جلوه‌های ویژه سینمایی به فیلم‌هایتان اضافه کنید. وقتی یک کلیپ را انتخاب می‌کنید صفحه‌ای پیش رویتان قرار می‌گیرد که یادآور اینستاگرام است. کلی فیلتر و ابزار زیر نمایشگر می‌بینید که از میان آنها می‌توانید انتخاب کنید و کارهایی را که گفتیم انجام دهید. سازنده اپلیکیشن از آن با عنوان استودیوی هالیوود در گوشی یاد می‌کند. جالب‌تر از همه این اپ قابلیت autosave برای پروژه‌ها را حین کار دارد.

شکر بد است!

روزی نیست در رسانه‌های جمعی بخصوص آنهایی که در حوزه سلامت فعالیت می‌کنند در مورد مضرات قند و شکر نخوانیم. همه می‌دانیم شکر ضرر دارد، اما تا این ماده را می‌بینیم همه چیز یادمان می‌رود. با این تفاصیل بد نیست از این اپلیکیشن استفاده کنیم که به‌صورت اختصاصی برای کاهش مصرف شکر منتشر شده است. با این برنامه می‌توانید متوجه شوید چه مقدار شکر به غذایی که می‌خورید افزوده شده است. برای این کار فقط کافی است بارکد محصول غذایی را در برابر دوربین گوشی قرار داده و به اپلیکیشن اجازه دهید آن را اسکن کند. سازنده این اپ می‌گوید این اپلیکیشن قادر است فرق میان قند طبیعی و افزوده شده به هر محصول غذایی را تشخیص دهد. آمارها نشان می‌دهد هر فرد در آمریکا سالانه 45 کیلوگرم شکر مصرف می‌کند که کشورمان نیز از این نظر در شرایط چندان مساعدی به سر نمی‌برد. اکنون که به اهمیت چنین اپلیکیشنی پی بردید، بسادگی از میزان شکر غذاهایی که مصرف می‌کنید مطلع شوید. این اپلیکیشن پس از اعلام میزان قند هر محصول، نکاتی مفید در مورد مضرات شکر را گوشزد می‌کند.

دولت الکترونیک در خانه

برای سهولت در دریافت پاره‌ای از خدمات دفاتر دولت الکترونیک می‌توانید از اپلیکیشن «شارژ» استفاده کنید و بدون مراجعه حضوری کارتان را راه بیندازید. ویژگی دیگر این اپلیکیشن این است که به حفظ کردن نشانی وبسایت‌های نهادهای مختلف برای دریافت خدمات نیاز ندارید و همگی توسط یک اپ انجام می‌شود. ابتدایی‌ترین قابلیت این اپ که هنگام ورود به آن مشاهده می‌کنید این است که می‌توانید شارژ خط هر یک از سه اپراتور را خریداری کنید. غیر از این راهنمای بسته‌های اینترنتی، طرح‌های تشویقی، کدهای آهنگ پیشواز و سرویس‌های دیگر اپراتورها هم وجود دارد. در منوی اصلی اپلیکیشن، گزینه «پرداخت قبوض» وجود دارد که امکان پرداخت همه قبوض را فراهم می‌کند. در بخش «خدمات پیشخوان دولت» می‌توانید نمره منفی گواهینامه‌تان را ببینید یا از وضعیت نظام وظیفه‌ خود مطلع شوید. در این بخش خدمات دیگری که در دفاتر پیشخوان دولت ارائه می‌شود نیز وجود دارد. در آخر گفتنی است این اپلیکیشن امکان دریافت خلافی خودرو را نیز ارائه می‌کند. استفاده از این اپلیکیشن کاملا رایگان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها