توضیحات فرزاد حاتمی درباره حواشی جدال استقلال و تراکتورسازی

آرزو می‌کنم استقلال، قهرمان حذفی شود

فرزاد حاتمی، مهاجم سابق استقلال که در ملوان و تراکتور احیا شد، در دیدار یکشنبه این تیم مقابل آبی‌ها هم بازی خوبی انجام داد. این بازیکن البته در تمام صحنه‌های جنجالی مسابقه هم حضور داشت و حالا توضیحاتی درباره آنها می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۳۷۷۸
آرزو می‌کنم استقلال، قهرمان حذفی شود

فرزاد! بازی با استقلال کم حاشیه نداشت. رحمتی در پایان بازی می‌خواست قلعه‌نویی را بزند؟

مهدی خیلی عصبانی بود و من رفتم او را آرام کنم. به مهدی گفتم زشت است، او مربی تو بوده. کمی با او حرف زدم و با هم به سمت رختکن رفتیم. مهدی ناراحت بود. این چیزها در فوتبال طبیعی است. او بعد از چند لحظه آرام شد. من و مهدی سال‌هاست با هم دوست هستیم. او مثل داداش من است. وظیفه‌ دیدم
او آرام کنم.

البته اوایل بازی هم که با قلعه‌نویی دورادور درگیری لفظی داشتند، تو دخالت کردی.

بله، راستش من وقتی دیدم قلعه‌نویی و مهدی از دور دارند علیه هم حرف می‌زنند، سمت مهدی رفتم. در گوش او گفتم مهدی اگر قرار باشد به این چیزها دامن بزنیم، بازی به درگیری کشیده می‌شود و برای هیچ‌کدام از ما این اتفاق خوبی نیست. او هم قبول کرد و دیگر تمرکزش را روی بازی گذاشت.

با عمران‌زاده هم درگیری داشتی؟

نه بابا. ما با هم رفیق هستیم.

ولی در یک صحنه از تو خیلی شاکی بود.

یارگیری کردن این چیزها را دارد. سرمربی از من خواسته بود حنیف را موقع زدن کاشته‌ها و کرنرها یارگیری کنم. انگار حنیف دوست نداشت زیاد دوروبر او باشم تا راحت سر بزند. اما من ولش نمی‌کردم و شاید به خاطر همین ناراحت شده بود. من و حنیف هیچ مشکلی نداریم. در جریان بازی این چیزها پیش می‌آید. ما خیلی رفیق هستیم.

هواداران استقلال هم ناراحت بودند و شعارهایی دادند.

اشکالی ندارد. وقتی از بازی این‌قدر استقبال شده، یعنی امید زیادی به برد داشتند. در چنین شرایطی که تیم می‌بازد، طبیعی است ناراحت باشند و چیزهایی بگویند. ولی اصلا مهم نیست. هواداران استقلال در قلب من جا دارند. البته بعضی‌ها رفتارهایی می‌کنند که پیداست هوادار واقعی استقلال نیستند و بیشتر تماشاگرنما هستند و حساب آنها از بقیه جداست.

فکر می‌کردی استقلال را ببرید؟

بازی خیلی سخت بود، ولی تراکتور این روزها خیلی آماده است. خود من پیش‌بینی نمی‌کردم بازی این‌قدر پرگل باشد، ولی پیش‌بینی می‌کردم برنده شویم. خدا را شکر می‌کنم که بردیم. امیدوارم هفته آخر بتوانیم سهمیه آسیا را به دست بیاوریم. از ته دل آرزو می‌کنم استقلال قهرمان جام حذفی شود و این باشگاه به موفقیت برسد تا هوادارانش خوشحال شوند.

مائده محقق

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها