مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول گفت: پس از حادثه قتل در دزفول، قاتل اقدام به ضرب و شتم مادر خود کرده و با ضربات آجر به سر مادر خود، وی را بیهوش می کند.
کد خبر: ۹۰۳۷۷۳
حمله مرگبار فرزند ناخلف به والدینش / قاتل به مادرش هم رحم نکرد

به گزارش جام جم آنلاین ، روز سه شنبه خبر قتل پدر توسط فرزند خود در دزفول به صورت گسترده در شبکه‌های ارتباطی و مجازی منتشر شد.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول در همین زمینه در جمع اظهار داشت: شهروندان قبل از توجه به اخبار منتشر شده در شبکه‌های مجازی به صحت اخبار از طریق مراجع رسمی اطلاع رسانی رسمی اطمینان کسب کنند.

وی افزود: نیروی انتظامی دزفول با همکاری دستگاه قضایی شهرستان با تمام متخلفان و مجرمان با جدیت و قاطعیت برخورد می‌کند و اجازه کاهش امنیت شهروندان و کاهش رضایت شهروندان را نمی‌دهد.

سرهنگ علی الهامی گفت: ظهر امروز، خبر قتل یک شهروند در دزفول به اطلاع نیروی انتظامی دزفول رسید که با حضور ماموران نیروی انتظامی عامل این قتل دستگیر شد.

وی گفت: بررسی های تکمیلی برای علت و چگونگی این حادثه در شهرستان و توسط مسئولان مربوطه، آغاز شده است و پس از تکمیل تحقیقات نتیجه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

الهامی بیان کرد: در این حادثه یک پیرمرد توسط فرزند پسرش به قتل رسید و این قاتل پس از قتل پدر اقدام به آتش زدن منزل مسکونی کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از حادثه قتل در دزفول قاتل سپس اقدام به ضرب و شتم مادر خود کرده و با ضربات آجر به سر مادر خود، وی را بیهوش می کند.

عبدالحسین معظم فر افزود: مادر این خانواده بعداز اطلاع به مرکز فوریت های پزشکی سریعا به بیمارستان منتقل و تحت مراقبت درمانی قرار گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
م و
-
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
۰
۰
قطعا معتاد و روانی زنجیری بوده واگذارش به خدا ..........
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
۰
۰
خدایا این جور ادمها رو نسلشونو منقرض كن.روح ادم چقد باید پلید باشه كه با پدر مادرش همچین كنه

نیازمندی ها