آرون تیلور جانسون به جمع بازیگران فیلم «دیوار» پیوست. این اکشن دلهره آور را داگ لایمن فیلم ساز معترض سینما، کارگردانی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۳۷۱۳
تیلور جانسون تک تیرانداز جدید سینما

به گزارش جام جم آنلاین ، شرکت تازه تاسیس فیلم سازی آمازون پیکچرز تهیه کننده این درام دلهره آور است و آن را با هزینه ای 55 میلیون دلاری جلوی دوربین می برد.

فیلم نامه «دیوار» را «دواین وارل» نوشته و از سال 2014 تا به حال، چندین شرکت و کمپانی فیلم سازی به دنبال خرید امتیاز تولید فیلم سینمایی آن بوده اند.

سازندگان فیلم از داستان آن به عنوان یک موش و گربه بازی مرگبار اسم می برند و عقیده دارند «دیوار»، یکی از محصولات پرسروصدای سینما در سال 2017 خواهد بود.

خط اصلی داستان فیلم که در منطقه خاورمیانه اتفاق می افتد، درباره رویارویی یک تک تیرانداز آمریکایی با یک ابر تک تیرانداز عراقی است.

نقش تک تیرانداز آمریکایی فیلم را تیلور جانسون بازی خواهد کرد. برای نقش مقابل او، قرار است یک بازیگر شرقی یا عربی انتخاب شود.

داگ لایمن اوایل ماه مارس به جمع همکاران «دیوار» پیوست. تهیه کنندگان فیلم امیدوارند او با کارگردانی این فیلم، چیزی شبیه «هویت بورن» معروف خود خلق کند.

به نوشته امپایر آنلاین، «دیوار» هم مثل «هویت بورن» نگاهی انتقادی به سیاست های داخلی و خارجی آمریکا و کاخ سفید خواهد داشت.

لایمن در حال حاضر، درام اکشن و ماجراجویانه «منا» را بازی تام کروز آماده نمایش عمومی دارد. این فیلم اوایل سال 2017 به روی پرده سینماهای جهان می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها