داشتن فیلم پشت صحنه اصولا چیز خوبی است و آدم باید از پشت صحنه تمام اتفاقات زندگی‌اش فیلم داشته باشد. حالا از جلوی صحنه هم فیلمی نداشتید، مهم نیست. این همه فیلم از جلوی صحنه زندگی‌تان گرفته‌اید به چه دردی خورده است.
کد خبر: ۹۰۳۶۰۴

همه آنها را یا بعد از مدتی پاک کرده‌اید یا کسی دستش خورده و اشتباهی پاک شده است، اما فیلم پشت صحنه هیچ وقت پاک نمی‌شود. همیشه هستند آدم‌هایی که زود قضاوت می‌کنند و بعدش شما باید فیلم پشت صحنه را به آنها نشان بدهید تا از قضاوت خود شرمنده شوند.

مثلا شما با کسی دست به یقه شده‌اید. یکی پیدا می‌شود و می‌گوید: خجالت بکشید. دو تا آدم گنده که دعوا نمی‌کنند، آن وقت شما می‌توانید آن بنده خدا را کناری بکشید و به او بگویید زود قضاوت کردی برادر. ما دو تا دوست هستیم که داریم ادای دعوا را درمی‌آوریم. بعد گوشی تلفن همراهتان را از جیبتان بیرون بکشید و بگویید: این هم سندش و بعد فیلمی که از قبل یا بعد، با درونمایه تمرینی از سناریو دعوا تهیه کرده‌اید، به آن آدم زود قضاوت‌کن نشان بدهید. بعد او از خودش خجالت می‌کشد و می‌رود در افق محو می‌شود و شما دوباره سمبل اخلاق و انسانیت می‌شوید.

حالا می‌توانید یک دل سیر همدیگر را کتک بزنید، بدون این‌که هیچ آدم عجول و زود قضاوت‌کنی مزاحم شما شود. امان از دست این زود قضاوت‌کنندگان که نمی‌گذارند، آدم یک دل سیر شوخی کند و حال بقیه را بگیرد.

علیرضا لبش

جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها