واکنش ابراهیمی به شایعه حضورش در قطر

فعلا فرصت هست و عجله‌ای ندارم

امید ابراهیمی، هافبک دفاعی استقلال در آستانه انتقال به لیگ قطر است؟ این پرسشی است که اکثر رسانه‌ها از او دارند، اما امید هنوز پاسخ روشنی در این باره نداده است.
کد خبر: ۹۰۳۵۶۷

در پایان فصل جاری قرارداد امید ابراهیمی با استقلال به پایان می‌رسد و هنوز معلوم نیست قراردادش را تمدید می‌کند یا نه. ابراهیمی در پاسخ به این پرسش جام‌جم که آیا قرار است در پایان فصل به لیگ ستارگان قطر بروی، می‌گوید: «خودم زیاد در جریان نیستم. در نیم‌فصل پیشنهادهایی بود اما تصمیم گرفتم در استقلال بمانم.» او در پاسخ به این پرسش که چرا در استقلال ماندی و پیشنهاد خوب مالی قطری‌ها را رد کردی، جواب می‌دهد: «خودم دوست داشتم در استقلال بمانم. با استقلال قرارداد داشتم و دوست نداشتم این تیم را تنها بگذارم. احساس کردم به من نیاز دارد و پشیمان نیستم.» ابراهیمی درباره انتقالش در تابستان به یک باشگاه قطری می‌گوید: «فعلا بگذارید این فصل تمام شود. ما هنوز اندکی شانس قهرمانی در لیگ برتر داریم. فینال حذفی هم باقی مانده. ترجیح می‌دهم تا 10 خرداد به هیچ چیز جز استقلال فکر نکنم.

خبرهای موثق از قطر حکایت از آن دارد که باشگاه الخور و الجیش در پی جذب امید ابراهیمی هستند و پیشنهاد مالی آنها هم برای جذب این بازیکن مناسب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها