لازم نیست درباره رابطه کدر وزیر ورزش با کارلوس کی‌روش توضیح دهیم. وزیر ورزش در مقاطع بسیاری تنفر خود را از سرمربی تیم ملی فوتبال نشان داده و حتی او را «لمپن خارجی» نامیده است. کی‌روش می‌داند تا زمانی که گودرزی وزیر ورزش باشد، او کوچک‌ترین بختی برای آرامش روی نیمکت تیم ملی ندارد.
کد خبر: ۹۰۳۵۶۶

با وجود گودرزی، ماجراهای دنباله‌دار وزارت و فدراسیون نیز همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند. با این شرایط ماندن کی‌روش مشکلی بر مشکلات او خواهد افزود. او ابتدایی‌ترین خواسته‌های یک مربی را مطرح کرده و حالا یک سال است که برای همین مسائل ابتدایی از جمله لباس مناسب، زمین مناسب و حریف تمرینی می‌جنگد و به نتیجه نمی‌رسد. دشمنان او هم که نشسته‌اند تا بردهای او را خفیف کنند.

وقتی امارات و قطر را در جام ملت‌ها شکست می‌دهد کاری عادی انجام داده؛ اما دشمنان او وقتی مقابل قطر می‌بازند و حذف می‌شوند، اجازه انتقاد را از منتقدان می‌گیرند. کی‌روش می‌داند تا زمانی که وزیر بر مسند کار باشد، فدراسیون نمی‌تواند کاری برای او و تیمش انجام دهد. حتی صبر کردن تا زمانی که مجلس جدید به وظیفه قانونی خود عمل کرده و گودرزی را از کار برکنار کند هم بیهوده است چون تا آن زمان چند امتیاز مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی از دست رفته است.

امید توفیقی

گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها