قربانی از مشکین‌شهر: طرح بیمه کشاورزی در سال 94 در بیشتر استان‌ها اجرا شد ولی هنوز در استان اردبیل هیچ اطلاع رسانی نشده است.
کد خبر: ۹۰۳۵۴۸

حسنیان از شاهین‌شهر: در خیابان استقلال، میدان آزادی شهر شاهین‌شهر، چهارراهی وجود دارد که همیشه باعث تصادف ماشین‌ها با سرعت بالا می‌شود، از مسئولان می‌خواهیم فکری به حال این چهارراه کنند.

یک شهروند از تهران: دوربرگردان‌های خیابان شیخ بهایی بسیار غیرکارشناسی طراحی و ساخته شده که باعث ترافیک سنگین در این خیابان شده است. از شهرداری منطقه می‌خواهیم چاره‌ای بیندیشد.

شهروندی از کنگاور: چندماه است که یارانه من را به علت داشتن چند ماشین قطع کرده‌اند؛ درحالی که بنده هیچ ماشینی ندارم. چرا؟

طاهری‌وفا از شهریار: چرا برای دریافت وام تعویض تاکسی‌های فرسوده، بانک‌ها آنقدر سخت‌گیری می‌کنند و دولت هیچ حمایتی از این قشر نمی‌کند؟ بهتر نیست جای ضامن، خود خودرو در رهن بانک باشد؟

علمشاهی از اندیشه: حدود 40روز است که تلفن منزلمان قطع است و هرروز برای علت‌یابی این قطعی به مخابرات می‌روم، ولی هنوز هیچ پاسخی از مسئولین مخابرات دریافت نکرده‌ام.‌

پاسخ به یک پیام

در پی درج پیامی در هشتم اردیبهشت امسال با عنوان «عدم پارکینگ» روابط عمومی شهرداری منطقه 3 تهران با ارسال نامه‌ای عنوان کرد: احداث بوستان باغ ایرانی در کنار مزایا و منافع قابل توجه، منشا بروز برخی مشکلات ترافیکی در محدوده ده‌ونک شده است.

از این‌رو این منطقه در نظر دارد نسبت به احداث فضای پارک موردنیاز در شعاع مناسب از بوستان اقدام نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها