«امروز هنوز تموم نشده» به خانه‌ها باز می‌گردد

طرح بی‌پرده مشکلات جوانان در تلویزیون

به دلیل اقبال مردم به برنامه‌های گفت‌وگو‌محور، مدیران شبکه‌های مختلف رسانه ملی تصمیم گرفته‌اند پخش برنامه‌های پرمخاطب قدیمی‌تر خود را از سر بگیرند و از ظرفیت این برنامه‌ها برای جذب مخاطب بیشتر استفاده کنند.
کد خبر: ۹۰۳۵۱۶

بر این اساس، فضل‌الله شریعت‌پناهی، سرپرست شبکه یک سیما اخیرا از ادامه ساخت برنامه‌ پرمخاطب سابق این شبکه «امروز هنوز تموم نشده» خبر داده است. این برنامه عصرگاهی سال 93 از این شبکه روی آنتن می‌رفت و به گفته سرپرست شبکه یک قرار است پخش سری جدید آن بزودی آغاز شود.

برنامه «امروز هنوز تموم نشده» از جمله آثار گفت‌وگومحور موفق شبکه یک در سال‌های گذشته بود که در زمان پخش با چیدمان بحث‌های جنجالی و عبور از خط قرمزهای فرضی در گفت‌وگو با چهره‌های مطرح توانست اقبال فراوان مخاطبان را داشته باشد.

پرداختن به مشکلات قشر جوان

تهیه‌کننده «امروز هنوز تموم نشده» درباره سری جدید این برنامه به جام‌جم گفت: پیش‌تولید برنامه از فروردین امسال آغازشده و کارهای مقدماتی‌اش هم انجام گرفته است و منتظریم تا شبکه یک زمان پخش برنامه را به ما اعلام کند.

احسان ارغوانی در خصوص رویکرد سری جدید برنامه هم توضیح داد: رویکرد اصلی برنامه در حوزه جوانان است، بخصوص پس از تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ساخت برنامه‌هایی برای نوجوانان و جوانان در رسانه ملی. قرار است در سری جدید نیز به مشکلات قشر جوان پرداخته شود و جوانان موفق در زمینه‌های مختلف را معرفی کنیم. همچنین به روال سری گذشته با دعوت از هنرمندان، بازیگران و ورزشکاران موفق به زندگی آ‌نها و مسیری که پیموده‌اند، خواهیم پرداخت.

بی‌پرده و بدون تعارف

ارغوانی با اشاره به صد قسمتی بودن «امروز هنوز تموم نشده» درباره نقطه تمایز این برنامه با آثار مشابه تصریح کرد: مانند سری قبل برنامه، سعی داریم در حوزه‌های مختلف نگاهی ویژه به جوانان داشته باشیم و فرصت به نمایش گذاشتن استعداد و قابلیت‌هایشان را در برنامه فراهم آوریم. چند جوان علاقه‌مند خوانندگی که برای اولین بار در برنامه ما اجرا داشتند، امروز برای خود اسم و رسم‌دار شده‌اند، مثل حامد زمانی و حسین توکلی. مجریان برنامه و حتی کارشناسانش هم جوان هستند و سن شان عموما زیر 30 سال است. سعی می‌کنیم به جوان‌ها توجه ویژه داشته باشیم و گام به گام با آنها قدم برداریم. در سری پیشین هم با کارشناسان و مهمانان درباره مشکلات جوانان بی‌پرده و بدون تعارف صحبت کردیم. در سری جدید هم در خصوص موضوعاتی که دغدغه جوانان است، سخن خواهیم گفت و با کسی تعارف نداریم.

تهیه‌کننده «امروز هنوز تموم نشده» درباره حضور آزاده نامداری در این برنامه هم گفت: قرار بود خانم نامداری در اتاق فکر برنامه باشد که منتفی شد. اصولا هیچ حرفی از کار اجرای ایشان در برنامه نبوده و نیست.

دعوت از چهره‌های کمتر شناخته‌شده

اجرای سری جدید برنامه «امروز هنوز تموم نشده» را به سیاق گذشته پدرام کریمی به عهده دارد. این مجری جوان درباره سری جدید برنامه توضیح داد: قرار است یک بخش نمایشی به برنامه اضافه شود. در بخش مهمانان که از جمله جذاب‌ترین‌های سری اول بود هم تلاش داریم از چهره‌های کمتر دیده و شناخته‌شده که در حوزه‌های کاری خود تاثیر گذارند، دعوت به عمل آوریم.

کریمی در خصوص تغییرات احتمالی در فرم اجرای خود نیز گفت: اگر بخش نمایشی به برنامه اضافه شود، طبیعتا فرم اجرای من هم تغییر خواهد کرد. حتی ممکن است یک عروسک در برنامه گنجانده شود. هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.

حفظ حرمت مهمانان

وی با تاکید بر پیگیری بی‌پرده مطالبات جوانان در برنامه تاکید کرد: بی‌پروا با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران به مسائل جوانان خواهیم پرداخت، آن‌هم در قالب جدید و طرح نو. به شکل جدی پیگیر مطالبات جوانان خواهیم بود.

مجری «امروز هنوز تموم نشده» تصریح کرد: ویژگی مهم برنامه حفظ حرمت مهمانان است. در عین مطالبه‌گری، حرمت و کرامت مهمانان برنامه را حفظ خواهیم کرد این خود، نوعی الگودهی در رسانه ملی است. خط قرمز تلویزیون احترام به مخاطب است. به موازات رعایت ادب، مشکلات را پیگیر خواهیم شد.

جوان‌پسند بودن برنامه

ترانه تیتراژ آغازین برنامه را شهاب رمضان خوانده است و تیتراژ پایانی را علی‌اکبر قلیچ. یک آهنگ را هم برای میانه برنامه درنظر گرفته‌ایم که فرزاد فرزین اجرا کرده است. با ساخت نماآهنگ‌های جدید تلاش خواهیم کرد برنامه ریتم تندی داشته باشد. دکور متفاوتی را هم برای برنامه طراحی کرده‌ایم تا جوان‌پسند باشد. چند بخش جدید هم به برنامه اضافه شده است، از جمله بخش فناوری اطلاعات و شوخی با اتفاقات خبری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها