خواستگار قلابی که کیف ده‌ها طعمه خود را سرقت کرده بود، در دام پلیس گرفتار شد.
کد خبر: ۹۰۳۵۰۶

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از 24 دی سال گذشته و همزمان با شکایت زنی در پایگاه دوم پلیس آگاهی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

زن جوان به ماموران گفت: در فلکه صادقیه منتظر تاکسی بودم که یک دستگاه خودروی پژو 206 مشکی، مسافر سوار می‌کرد که من هم سوار شدم. در طول مسیر راننده با من و مسافر دیگر خودرو درباره فروش خودرویش و نصب آگهی آن در دیوار، صحبت کرد. بعد هم شماره‌اش را به من و مسافر دیگر خودرو داد و گفت اگر کسی را می‌شناسید که قصد خرید خودروی پژو 206 را دارد، به من اطلاع دهید. پس از پیاده شدن از ماشین، متوجه سرقت گوشی تلفن همراهم از داخل کیفم شدم. با شماره تلفن راننده تماس گرفتم که راننده فقط خندید و گوشی را قطع و خاموش کرد .

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی متهم به نام «هادی. الف» 30 ساله شدند. او از مجرمان سابقه‌دار بود. ماموران وقتی به خانه او در نظام‌آباد تهران رفتند، دریافتند خانواده هادی او را به خاطر سرقت‌هایش طرد کرده‌اند.

با شناسایی محل تردد متهم پرونده در خیابان آذربایجان، سرانجام او پنجم اردیبهشت امسال دستگیر شد.

با انتقال متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی، وی به ده‌ها فقره سرقت از زنان جوان در پوشش طرح دوستی و ازدواج اعتراف کرد . یکی از زنان در شکایتش گفت: ششم دی سال گذشته مقابل ایستگاه متروی دانشگاه علم و صنعت به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودروی پژو 206 مشکی شدم که راننده آن خودش را به نام تیام معرفی کرد. او با طرح دوستی، شماره تلفن همراه خودش را به من داد و با جلب اعتماد، پس از طی مسیری کوتاه از من خواست از داروخانه، داروهایش را بگیرم. کیفم را داخل ماشین گذاشتم اما پس از پیاده شدن، راننده بسرعت متواری شد و کیف دستی‌ام حاوی 600 هزار تومان وجه نقد، گوشی تلفن همراه و مدارک شناسایی و... را سرقت کرد.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: تصویر متهم به خواست قاضی بدون پوشش منتشر می‌شود . افرادی که از او شکایت دارند به پایگاه دوم پلیس آگاهی در منطقه جنت‌آباد، خیابان شاهین شمالی مراجعه کنند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها