تصویر‌برداری سریال علی‌البدل به کارگردانی سیروس مقدم ادامه دارد

جنگ خان‌ها در مجموعه «علی‌البدل»

سریال «علی البدل» شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در روستایی حوالی همدان به کارگردانی سیروس مقدم کلید می خورد.
کد خبر: ۹۰۳۴۹۲
«علی البدل» سیروس مقدم در همدان کلید می خورد

به گزارش جام جم سیما، سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم که این روزها در مرحله پیش تولید است قرار است در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما به نمایش در آید.

الهام غفوری تهیه کننده این سریال با اشاره به زمان شروع تولید سریال به خبرنگار مهر اعلام کرد که سریال روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در روستایی حوالی همدان کلید می خورد.

این سریال داستانی متفاوت دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: من علی البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم میگن مگه لالی، حرف بزنم میگن حق رای نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم.

پیش از این هومن حاجی عبداللهی خبر داده بود که عوامل این سریال قرار است فردا چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت به همدان بروند تا خود را برای تصویربرداری آماده کنند.

مهدی فخیم‌زاده، محسن تنابنده، هادی کاظمی، مهدی هاشمی، احمد مهرانفر، ناهید مسلمی، محمود جعفری، هومن حاجی عبدالهی، حسین محب اهری، مهسا باقری، هدیه آزاده و فروغ قجابگلی از جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در این مجموعه تلوزیونی قطعی شده است.

سایر عوامل سریال «علی البدل» عبارتند از محسن تنابنده سرپرست نویسندگان، خشایار الوند نویسنده، حسن وارسته مشاور، فرشاد گل‌سفیدی مدیر تصویربرداری، افسر نژادایمانی طراح صحنه و لباس، مجید اسکندری طراح گریم، امیر پرتوزاده مدیر صدابرداری.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها