نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، همایش بین‌المللی علیه جنبش تحریم‌های ضداسرائیلی (BDS) در مقر این سازمان برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۷

رژیم صهیونیستی تا پایان ماه جاری میلادی با جمع کردن دانشجویان، سازمان‌ها و نهادهای مختلف از سراسر دنیا با این حرکت حامی فلسطین مبارزه می‌کند. این رژیم ضمن اعتراف به افزایش حمایت‌ها از این جنبش در سراسر دنیا و تحریم هرچه بیشتر کالاهای اسرائیلی، خواستار مقابله با جنبش حامی تحریم شده است.

جنبش تحریم‌ اسرائیل، حرکتی از سوی سازمان‌های حامی فلسطین است که با دعوت از سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و شرکت‌های بزرگ بین‌المللی، از جهانیان می‌خواهد برای پایان دادن به اشغالگری و ظلم علیه فلسطینیان، از خرید کالاهای تولید شده در اراضی اشغالی فلسطین اجتناب کنند.

هیلاری کلینتون نامزد پیشتاز دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که پیشتر طی سخنرانی خود در کمیته امور عمومی اسرائیل ـ آمریکا (آیپک) این جنبش را رد کرده بود، در آستانه کنفرانس عمومی کلیسای متحد متدیست هم واکنش تندی به آن نشان داد و آن را مضر توصیف کرد.

این کنفرانس به درخواست شبکه اقدام اسرائیل (شاخه انجمن‌های یهودی شمال آمریکا) حول تحریم شرکت‌های اسرائیلی برگزار شده بود. هیلاری کلینتون با بیان این که حمایتش از رژیم صهیونیستی به اوایل دهه 80 میلادی بازمی‌گردد، اعلام کرد مقابله با جنبش تحریم‌های ضداسرائیلی باید به یک اولویت تبدیل شود. / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها