اشاره: شاهین خالدان به ایران بازگشت تا در دور دوم تنیس جایزه بزرگ اصفهان به میدان برود. او همراه تنیسورهای تراز اول ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کند، زیرا قرار است حدود یک ماه و نیم دیگر تیم ملی تنیس ایران در رقابت‌های گروه سوم دیویس کاپ آسیا ـ اقیانوسیه شرکت کند. تیم ملی با چهار تنیسور و استفاده از شرایط میزبانی به رفت و آمد آسانسوری تنیس ایران به گروه 3 و سپس گروه 2 دیویس کاپ آسیا ـ اقیانوسیه فکر می‌کند. تیم ملی جایگاه ثابتی در این سطح از رقابت‌ها ندارد، بنابراین باز هم امید تنیس ایران به ورزشکارانی مانند شاهین خالدان است تا یک بار دیگر بتوانند تیم ملی را به سطح 2 تنیس آسیا ـ اقیانوسیه برسانند.
کد خبر: ۹۰۳۳۹۲

برای دور دوم جایزه بزرگ به اصفهان بازگشتی. نظرت درباره این رقابت‌ها چیست؟

دور نخست پیکارهای خوبی برگزار شد، اما دور دوم بهتر است، زیرا علاوه بر من حمید نداف و فرشاد تلاور هم که در رقابت‌های قبلی نبودند این بار در مسابقه‌ها حضور دارند.

این رقابت‌ها به سطح آمادگی ملی‌پوشان چه کمکی می‌کند؟

ما بازی‌های داخلی آنچنان با کیفیتی نداریم. سال گذشته هم که لیگ برگزار نشد، اما شرکت در فیوچرزها و مسابقه‌های جایزه بزرگ خیلی به سطح آمادگی بازیکنان کمک می‌کند.

چرا فکری به حال مشکلات مالی تنیس نمی‌شود؟

آقای شایسته رئیس فدراسیون تنیس برای پیدا کردن حامی مالی تلاش می‌کند و اسپانسرهایی هم که می‌آیند به خاطر زحمات ایشان است، اما تیم‌ها حاضر نیستند در تنیس سرمایه‌گذاری کنند که این امر بازمی‌گردد به نوع تفکرات ورزشی مدیران بخش‌های مختلف ما. بیشتر مدیران ما به فکر فوتبال هستند و در سال‌های اخیر والیبال و بسکتبال به نسبت شرایط بهتری دارند، ولی ورزش‌هایی مانند تنیس مورد توجه نیستند.

اوضاع تیم ملی چطور است؟

چند روز پیش که از آمریکا بازگشتم می‌خواستم برای تمرینات به تهران بروم، اما به دلیل در پیش بودن رقابت‌های جایزه بزرگ اصفهان از آقای احمدوند، سرمربی تیم ملی اجازه گرفتم تمریناتم را در اصفهان دنبال کنم. تیم ملی یک ماه و نیم دیگر در رقابت‌های دیویس کاپ شرکت می‌کند که تا آن موقع تمرینات و مسابقه‌های متعددی خواهیم داشت.

مسابقه‌های برون‌مرزی دارید؟

قرار است چند هفته در مسابقه‌های فیوچرز شرکت کنیم که تنیسورهای خارجی خوبی می‌آیند. اردو هم در تهران دایر است. همیشه فیوچرزها به تنیسورهای ایران کمک کردند تا سطح آمادگی فنی خود را افزایش بدهند. در مجموع بازی‌های تنیس برای تنیسورهای ایرانی کم است، اما انتظار از نتیجه‌گیری ملی‌پوشان زیاد. ما به بازی‌های بیشتر نیاز داریم.

خودت چند درصد آماده‌ای؟

در آمریکا تمرینات مرتبی داشتم و بدنسازی خوبی کردم. تا زمان دیویس کاپ فرصت خوبی دارم و سعی می‌کنم در جایزه بزرگ و فیوچرزها نتایج مطلوبی بگیرم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها