منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش و نیروهای دفاع مردمی در ورود به شهرک زبدین در حومه دمشق پس از درگیری‌های شدید با تروریست‌های النصره و گروه‌های همپیمان آنها خبر دادند.
کد خبر: ۹۰۳۳۶۰
ارتش سوریه شهرک «زبدین» را آزاد کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، نیروهای ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای دفاع مردمی پس از درگیری‌های شدید با تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های همپیمان آنها، وارد شهرک زبدین در حومه دمشق شدند.

این در حالی است که منابع مخالف به هلاکت 300 تروریست در درگیری‌های درون‌گروهی تروریست‌های تکفیری در حومه دمشق اذعان کرده‌اند.

درگیری‌های خونین تکفیری‌ها با یکدیگر از 10 روز پیش میان گروه‌های تروریستی موسوم به جیش‌الاسلام، فیلق الرحمن و جیش الفسطاط در غوطه شرقی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد و تلاش‌های عربستان، قطر و ترکیه برای آشتی تروریست‌ها با یکدیگر نتیجه‌ای نداشته است.

خبر دیگر این‌که ارتش سوریه تونلی را در شهرک بالا در غوطه شرقی کشف کرد که تروریست‌های تکفیری برای حمل و نقل و جابجایی از آن استفاده می‌کردند.

توپخانه ارتش و مقاومت هم ستونی از خودروهای گروه تروریستی داعش را در گذرگاه شمیسه تم المیل در تپه قاره در قلمون غربی هدف قرار داد که به هلاکت شماری از تروریست‌ها منجر شد.

در شمال سوریه هم جنگنده‌های ارتش، مواضع تروریست‌ها را در مناطق الحریب و الصلیبه حومه حلب بمباران کردند.

از سوی دیگر در حملات خمپاره‌ای تروریست‌های تکفیری به شهرک محاصره شده الفوعه در حومه شمالی ادلب، یک زن به شهادت رسید و کودک وی زخمی شد.

از لاذقیه هم خبر می‌رسد که نیروهای ارتش و دفاع مردمی، حملات تروریست‌های تکفیری به برخی مواضع در امتداد کنسبا را دفع کردند که در نتیجه آن خسارت‌ها و تلفات سنگین به آنها وارد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها