معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خبر داد

مهلت ثبت نام دبستانی‌ها در مدارس تا ۳۱ مرداد

رئیس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت نام کلاس اولی ها از اول خرداد ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۳۳۸
ثبت نام کلاس اولی ها از اول خرداد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی زرافشان در خصوص شرایط ثبت نام در سال تحصیلی 96-95، گفت : دستور الملل اجرایی ثبت نام دانش آموزان، با عنایت به سیاست های جدیدی ابلاغی به استان ها ارسال شده و با تدبیر کافی و به کارگیری همه امکانات و پیش بینی ساز وکارهای لازم و طرح در کمیته برنامه ریزی استان و منطقه ، نسبت به اجرای دقیق آن اقدام شود.

وی افزود: ثبت نام همه دانش آموزان و نوآموزان مدارس دولتی و غیردولتی و مراکز پیش دبستانی صرفا از طریق سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان (سناد) انجام می پذیرد و ثبت نام نوآموزان و دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد و سایر دوره های تحصیلی پس از پایان امتحانات لغایت 31 مرداد خواهد بود.

زرافشان ادامه داد : دریافت هرگونه وجه و نیز اخذ تعهد مالی و به استثنای وجوه مربوط به سنجش سلامت ، بیمه، استعلام از ثبت احوال و کتب درسی هنگام ثبت نام در مدارس دولتی در فصل ثبت نام ممنوع است و در اجرای ماده 11 قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش و آیین نامه مصوب آن دریافت کمک های مردمی مشروط به آنکه داوطلبانه بودن این که در فصل ثبت نام دریافت نشود ، منعی ندارد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد : مدیران مدارس غیردولتی، شاهد، استعدادهای درخشان و آموزش از راه دور که برابر مقررات مربوط مجاز به دریافت وجه تحت عناوین خاص در هنگام ثبت نام می باشند میزان آن را همراه با فهرست همه فعالیت ها در تابلو اعلانات مدرسه و در معرض دید اولیای محترم نصب کنند و باید فهرست پرداخت کنندگان با نشانی کامل برای مشاهده ناظران تنظیم و ارائه شود.

رئیس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش گفت : ثبت نام دانش آموزان همه پایه های تحصیلی در مدارس دولتی عادی بدون برگزاری آزمون ورودی، مصاحبه، شرط معدل و... صرفا براساس محدوده جغرافیایی مدارس صورت می پذیرد و ثبت نام هنرجویان هنرستان بدون لحاظ محدود جغرافیایی و براساس ضابطه انجام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها