از مخفیگاه قاچاقچی فشنگ صوتی کشف شد

پاتک پلیس تهران به پاتوق شیشه‌ای خیابان گیلکی

پلیس پایتخت در اقدام ضربتی قاچاقچی معروف شرق تهران به دام انداخت و از مخفیگاه وی تعدادی زیادی پایب، فشنگ صوتی و شمشیر کشف و ضبط کرد.
کد خبر: ۹۰۳۳۱۹
پاتک پلیس تهران به پاتوق شیشه‌ای خیابان گیلکی

به گزارش جام جم آنلاین ، در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت یکی از قاچاقچیان حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر در محدوده خیابان گیلکی؛ رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه ماموران مبارزه با مواد مخدر این یگان با انجام کارهای تحقیقاتی دریافتند متهم اقدام به حمل و توزیع مواد مخدر در محدوده شرق تهران می کند که مراتب به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری وی صادر شد.

با تجمیع اطلاعات بدست آمده و در راستای اجرای دستور مقام قضائی ماموران در تاریخ 19 اردیبهشت ماه به مخفیگاه متهم «م.ک» در خیابان گیلکی اعزام و ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی اقدام به ورود به منزل وی کرده و موفق شدند مقدار970 گرم شیشه؛ 5گرم هروئین؛25گرم تریاک؛پنج میلیون و هفتاد هزار تومان وجه نقد؛یک جعبه شامل 10عدد فشنگ صوتی که مربوط به کلت کمری بوده؛سه قبضه شمشیر و سه قبضه نیمچه؛یک شوکر و یک گازاشک آور؛ هزار و چهل عدد پایپ از وی کشف کنند.

سرهنگ محمود مالمیر، رئیس کلانتری 121سلیمانیه با اعلام این خبر، افزود: متهم به منظور فرار از چنگال قانون مبلغ 50 میلیون ریال وجه نقد به ماموران وظیفه شناس کلانتری 121سلیمانیه رشوه پشنهاد داد که از سوی ماموران رد و صورتجلسه شد و در ادامه به همراه اموال مکشوفه به کلانتری دلالت داده شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها