درسایه تلفات و خسارتهای زیاد گروه تروریستی داعش، این گروه هر بار به شیوه جدیدی را برای کشتار متوسل می شود که وحشیانه‌تر از شیوه قبل است تا بتواند فضای رعب و وحشت را در مناطق تحت کنترل خود حفظ کند و ساکنان آنجا را به تن دادن به قوانین ظالمانه خود وادارد.
کد خبر: ۹۰۳۳۰۸
تازه ترین شیوه ابداعی داعش برای کشتار

به گزارش جام جم آنلاین ، گروه تروریستی داعش روز یکشنبه تصاویر هولناکی از کشتن یک نفر در شهر رقه منتشر کرد که مقر اصلی این گروه در سوریه به شمار می رود.

براساس اعلام اسکای نیوز، عناصر گروه تروریستی داعش این فرد را به اتهام همکاری با ائتلاف بین المللی ضد داعش در شهر الطبقه دربازداشت کرده بودند.

بنابر این گزارش، جلاد داعش در این جنایت ابتدا با وارد کردن چاقو به طور مستقیم به قلب این فرد، سپس به سرش تیراندازی می کند و در ادامه او را از یک میله در مرکز شهر آویزان کرده است.

گروه تروریستی داعش تاکنون از شیوه های مختلفی برای جنایت استفاده کرده و هربار تلاش کرده تا فضای ترس و رعب بیشتری ایجاد کند. شاید یکی از زشت ترین شیوه های کشتار داعش همان آتش زدن زنده معاذ الکساسبه خلبان اردنی در قفس باشد.

این گروه در عراق نیز در چارچوب کشتار گروهی، دست های شماری از عناصر پیشمرگه کرد را داخل قفس های آهنی بست و قفس ها را در رودخانه دجله غرق کرد.

شاید یکی از پلیدترین جنایت های داعش بستن مواد منفجره به گردن برخی از اسیران و افراد بازداشت شده به دست این گروه و سپس منفجر کردن آنها باشد. داعش همچنین دراقدامی دیگر تعدادی از افراد را از ساختمان های بلند به پایین پرت و سپس آنها را سنگسار کرده است.

منبع : العالم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هموطن
-
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
۰
۰
خدا لعنتشان كنه

نیازمندی ها