رئیس جمهوری اسلامی ایران در بیست و هفتمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید روز سه شنبه وارد کرمان شد.
کد خبر: ۹۰۳۳۰۱
روحانی وارد کرمان شد

به گزارش جام جم آنلاین ، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در فرودگاه بین المللی کرمان مورد استقبال رسمی آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، علیرضا رزم حسینی استاندار، مسئولان و جمعی از نمایندگان و منتخبان مردم این استان قرار گرفت.

معاون اجرایی رئیس جمهوری، وزرای صنعت، معدن و تجارت، دادگستری، اطلاعات، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهوری، رئیس جمهوری را در این سفر همراهی می کنند.

رئیس جمهوری پس از آیین استقبال رسمی در فرودگاه کرمان برای حضور و سخنرانی در جمع مردم کرمان راهی مصلای امام علی (ع) شد.

دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان، شرکت در نشست توسعه و سرمایه گذاران، بازدید و افتتاح چند پروژه، حضور در شورای اداری استان و نشست خبری از جمله برنامه های سفر دو روزه رئیس جمهوری به دیار کریمان است.

معاونان رئیس جمهوری و وزرا در این مدت به عنوان نمایندگان رئیس جمهوری به شهرستان های استان سفر و در دیدارهای مردمی و نشست با مسئولان محلی، وضعیت مناطق مختلف را بررسی می کنند.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با شماره تلفن 111 نیز روز دوشنبه با حضور معاون اجرایی رئیس جمهوری در کرمان افتتاح و نشست هم اندیشی کرمانی های مقیم خارج از کشور و علاقه مندان به سرمایه گذاری در استان شامگاه دوشنبه برگزار شد.

بنابر اعلام استاندار کرمان بیش از سه هزار میلیارد تومان پروژه در بخش های مختلف از جمله صنعت و معدن، آب، تولید انرژی و گردشگری همزمان با سفر رئیس جمهوری به این استان افتتاح و عملیات اجرایی برخی طرح های مهم و اقتصادی آغاز می شود.

استان پهناور کرمان با 23 شهرستان بیش از سه میلیون نفر جمعیت دارد.

کرمان با داشتن قابلیت های ویژه اقتصادی و طبیعی از جمله در بخش های معدن، کشاورزی، صنایع بزرگ، میراث فرهنگی و گردشگری اما هنوز از برخی محرومیت ها و توسعه نیافتگی رنج می برد و جذب سرمایه برای اجرای پروژه های مهم زیربنایی و اقتصادی از نیازهای اساسی این استان است.

کاروان تدبیر و امید از 24 دی سال 92 تاکنون به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام ، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستان های استان تهران (شهریار، ملارد و قدس)، خراسان شمالی، کردستان، شهرستان های استان تهران (اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان)، همدان، مازندران، شهرستان ری (جنوب تهران)، یزد و سمنان سفر کرده است.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها