نسخه تازه و احیا شده مجموعه فیلم فانتزی و اکشن «زورو»، بازیگر اصلی خود را پیدا کرد. گائل گارسیا برنال بازیگر مکزیکی، برای این نقش انتخاب شده است.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۷
زورآزمایی «زورو» با برنال مکزیکی

به گزارش جام جم آنلاین ، فیلم تازه با نام کوتاه «زد» جلوی دوربین می رود، که نام مخفف کاراکتر زورو است. یوناس کارون کارگردان این نسخه است.

فیلم نامه نسخه تازه را خود کارون می نویسد. کل صحنه های این اکشن فانتزی ماجراجویانه در استودیوی پاین وود جمهوری دومینیکن فیلم برداری خواهد شد.

اوایل فصل پائیز سال جاری میلادی برای شروع کار فیلم برداری تعیین شده و هنوز بقیه بازیگران آن، از سوی تهیه کنندگان فیلم انتخاب نشده اند.

کمپانی فوکس قرن بیستم که تهیه کننده نسخه قبلی «زورو» است، از تولید قسمت های جدید آن انصراف داده و حالا، شرکت مستقل فیلم سازی مدیا لاتینا نسخه تازه را تولید می کند.

اهل فن می گویند از سال 2012 که بحث بی سرانجام ساخت نسخه جدید زورو مطرح شد، همه می دانستند که برنال برای بازی در نقش کاراکتر زورو انتخاب خواهد شد.

در این سال بود که اعلام شد نسخه جدید زورو با حضور بازیگری مکزیکی زبان جلوی دوربین خواهد رفت و این بازیگر، کسی جز برنال نخواهد بود.

به نوشته امپایر آنلاین، داستان «زد» در آینده ای نزدیک اتفاق می افتد و در آن، کاراکتر زورو با تعدادی از نیروهای خبیث و بدطینت ناشناخته به مبارزه برمی خیزد.

گائل گارسیا برنال به تازگی برای بازی در نقش یک رهبر ارکستر آشفته حال در «موتزارت در جنگل»، موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب (کره طلایی) شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها