پسر 18 ساله به خاطر چشم در چشم شدن با پسر دانش‌آموز، او را با ضربه چاقو کشت.
کد خبر: ۹۰۳۲۱۴

به گزارش جام‌جم، ساعت 14 یکشنبه ماموران کلانتری رباط کریم در جریان درگیری دو پسر قرار گرفتند. ماموران با حضور در محل درگیری در یکی از خیابان‌های منتهی به هنرستان نورالهی شهرک داوودیه رباط کریم، متوجه شدند پسر 18 ساله‌ای که دانش‌آموز رشته تاسیسات بود هنگام بازگشت به خانه‌اش هدف ضربه چاقوی پسر 18 ساله ناشناسی قرار گرفته است. پسر مصدوم را اهالی پیش از حضور پلیس به بیمارستان فاطمه زهرا(س)، منتقل کرده بودند. ساعاتی بعد به پلیس اطلاع رسید پسر دانش‌آموز تسلیم مرگ شده است. با مرگ این دانش‌آموز روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

در مرحله بعدی ماموران با تحقیق از همکلاسی‌های مقتول متوجه شدند مهدی پسر آرامی بوده و با کسی اختلاف و دعوا نداشته و نمی‌دانند قاتل فراری با چه انگیزه‌ای جان دوستشان را گرفته است.

جست‌وجو برای دستگیری عامل این جنایت در حالی ادامه داشت که روز دوشنبه پسر 18 ساله که دچار عذاب وجدان شده بود، با حضور در کلانتری رباط کریم خود را تسلیم پلیس کرد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌‌ها گفت: مقتول را نمی‌شناختم. دو هفته پیش به طور اتفاقی او را حوالی مدرسه‌ای که درس می‌خواند، دیدم. آن روز چشم در چشم شدیم و با عصبانیت به او اعتراض و آنجا را ترک کردم. آن روز مادربزرگم حالش بد بود و به همین دلیل ناراحت و عصبانی بودم که با پسر دانش‌آموز دوباره چشم در چشم شده و او را با چاقو زدم.

تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی رباط کریم ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها