پسر جوان که پس از شنیدن جواب رد از دختر مورد علاقه‌اش روی او اسید پاشیده بود، پس از بخشش شاکی به زندان محکوم شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۰۹

به گزارش جام‌جم، ماجرای این اسیدپاشی شامگاه یکم فروردین سال 91 به پلیس گزارش شد. ماموران با حضور در محل دریافتند که دختری 18 ساله قربانی اسیدپاشی شده است. تحقیقات از قربانی اسیدپاشی نشان داد، او چند سال پیش با پسری جوان به نام جمشید آشنا شده و قصد ازدواج با هم را داشتند. اما به دلیل اختلاف‌هایی که با هم پیدا کرده بودند دختر جوان از ازدواج منصرف شد. پسر جوان هم برای انتقام روی او اسید ریخته بود. در ادامه پسر جوان دستگیر شد که در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت: وقتی فهمیدم دختر مورد علاقه‌ام قصد ازدواج با مرد دیگری را دارد، تصمیم به انتقام گرفتم.

متهم پس از محاکمه به پرداخت دیه و قصاص چشم راست و لاله گوش راست محکوم شد. در حالی که چهار سال از وقوع این اسیدپاشی می‌گذشت و متهم در آستانه اجرای حکم بود، دختر جوان او را بخشید و از قصاص چشم جوان عاشق‌پیشه گذشت.

دیروز متهم از جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت و گفت: برای کسب رضایت 154 میلیون تومان پول و یک آپارتمان 90 متری در پرند به شاکی دادم. در این مدت در زندان تنبیه شدم و درخواست بخشش دارم. می‌خواهم به من فرصتی دوباره برای جبران گذشته بدهند. پس از دفاعیات متهم، قضات دادگاه وارد شور شده و پسر جوان را به پرداخت دیه محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها