لیگ دسته اول به یکی از حساس‌ترین روزهای خود رسید؛ جایی که تیم‌ها در بازی‌های ماقبل پایانی برای صعود و بقا می‌جنگند.
کد خبر: ۹۰۳۱۹۴

اوج هیجان در بالای جدول است. پیکان هفته گذشته جشن صعود گرفت، اما هنوز دو سهمیه لیگ برتری دیگر باقیست و شش تیمی که برای به دست آوردن آن همچنان امیدوارند. در این میان نزدیک‌ترین تیم به لیگ برتر، ماشین‌سازی تبریز است. آنها با 60 امتیاز فعلا در مکان دوم جدول قرار دارند، اما باید خود را برای یک بازی دشوار آماده کنند.

حریف امروز ماشین‌سازی، تیم 55 امتیازی مس رفسنجان است. کرمانی‌ها برای این‌که همچنان در کورس رقابت باشند، باید ماشین‌سازی را شکست بدهند، اما برد ماشین‌سازی به منزله صعود این تیم به لیگ برتر خواهد بود.

صنعت نفت آبادان هم در یک قدمی لیگ برتر است. این تیم که با 58 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، باید در رشت به مصاف تیم قعر جدولی داماش برود. داماش اگر این بازی را ببازد به لیگ دسته دوم سقوط می‌کند.

دیگر بازی حساس، جدال فجر سپاسی شیراز و آلومینیوم اراک است. تیم 57 امتیازی فجر اگر می‌خواهد تا هفته پایانی در کورس رقابت برای صعود به لیگ برتر باشد، باید آلومینیوم اراک را شکست بدهد. این شرایط برای دو تیم خونه به خونه بابل و مس کرمان هم وجود دارد، هرچند شانس آنها برای صعود به لیگ برتر بسیار کمتر از تیم‌های ماشین سازی، صنعت، نفت و فجرسپاسی است.

بازی‌های امروز لیگ دسته اول به صورت همزمان از ساعت 17 برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها