سرنوشت لالیگا در هفته آخر تعیین می‌شود

جنگ بارسا و رئال برای قهرمانی

تا ده هفته قبل اگر درباره قهرمان لالیگا صحبت می‌شد همه یکصدا می‌گفتند بارسا، اما بارسلونا در حساس‌ترین مقطع فصل دچار افت شد تا هم لیگ قهرمانان را از دست بدهد و هم با چند شکست پیاپی، قهرمانی خود را در لالیگا در مخاطره ببیند. البته ستاره‌های آبی و اناری به خود آمده و اجازه ندادند قهرمانی لالیگا هم مانند لیگ قهرمانان از کف این تیم برود.
کد خبر: ۹۰۳۱۹۱

اتلتیکو در ایستگاه 37 پیاده شد

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در پایان بازی هفته 34 لالیگا مقابل بیلبائو که با برتری یک بر صفر تیم او تمام شد گفت: ما باید همه بازی‌ها را با برد پشت سر بگذاریم تا به این تیم فشار روحی بیاوریم، اما تیم او یکشنبه شب مقابل تیم سقوط کرده لوانته 2 بر یک شکست خورد تا از کورس قهرمانی بازبماند. تیم او اولین گل بازی را در دقیقه 2 (تورس) زد، اما در دقایق 30 و 90 گل خورد تا برای اولین بار در ده هفته اخیر، رئال را بالای سر خود ببیند.

صعود کهکشانی‌ها

رئال در دیداری حساس مقابل والنسیا 3 بر 2 به برتری رسید. رئال در نیمه دوم این بازی خوب نبود، اما آنقدر تجربه داشت که از برتری خود حفاظت کند. رونالدو دو گل و بنزما برای رئال گل زدند تا برتری 3 بر 2 کهکشانی‌ها 3 امتیاز برای آنها بیاورد و آنها به رده دوم بروند.

گذر از گربه سیاه

نام اسپانیول همیشه لرزه بر تن بارسایی‌ها میاندازد، زیرا چند بار این تیم بارسلونا را از قهرمانی محروم کرده است، اما داستان یکشنبه‌شب متفاوت بود. کاشته زیبای مسی و دو گل سوارز و گل‌های رافینیا و نیمار برتری 5 بر صفر بارسلونا مقابل همشهری‌اش اسپانیول را رقم زد تا آبی و اناری‌ها در صدر جدول بمانند.

جدول: 1- بارسلونا با 88 امتیاز 2- رئال مادرید با 87 امتیاز 3- اتلتیکو مادرید با 85 امتیاز

بازی‌های هفته آخر

بارسلونا بیرون از خانه با گرانادا (رده 16 جدول) – رئال مادرید بیرون از خانه با دپورتیوو لاکرونیا (رده 13) – اتلتیکو مادرید در خانه با سلتاویگو (رده 5)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها