برانکو هم مثل هواداران دوآتیشه پرسپولیس آن‌قدر بازی با راه‌آهن برایش مهم است که جواب هر پرسشی را به بعد از این بازی موکول کند. او می‌گوید انگیزه بزرگی برای آخرین بازی لیگ دارد!
کد خبر: ۹۰۳۱۹۰

سرمربی پرسپولیس که پس از برد ارزشمند و پرگل برابر گسترش فولاد دیروز تیمش را در تهران به خط کرد، در جمع خبرنگاران بار دیگر از اهمیت و ارزش کار شاگردانش در تبریز گفت اما با این حال همه فکر و ذکر پروفسور کروات دیدار با راه‌آهن است. دیداری در هفته پایانی لیگ که روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. برانکو در این خصوص می‌گوید: انگیزه بسیار بزرگی برای این بازی داریم، بر کسی پوشیده نیست که کار دشواری داریم. راه‌آهن هنوز برای ماندن در لیگ شانس دارد و این بازی مبهم خواهد بود، این تیم فصل گذشته هم برای ما مشکل درست کرد بنابراین با تمرکز کامل برای این بازی آماده می‌شویم.

او در مورد این‌که راه‌آهن برای بقا می‌جنگد و آیا می‌توانند مقابل آنها به پیروزی پر گل برسند، تصریح می‌کند: به دنبال کسب پیروزی هستیم و حق اشتباه نداریم. نیاز به کسب پیروزی داریم و مثل تمام مسابقات برای رسیدن به سه امتیاز به میدان می‌رویم. به همین دلیل برای تلاشمان احساس غرور می‌کنیم و کار راحتی نداریم. برانکو که از برطرف شدن آسیب‌دیدگی محسن بنگر و از ادامه مصدومیت مهرداد کفشگری و میلاد کمندانی ناخرسند است، پاسخ به هر پرسشی را به بعد از دیدار با راه‌آهن موکول می‌کند. او درباره توافق باشگاه با علیرضا بیرانوند می‌گوید: چند بار گفتم در پایان فصل به این مسائل فکر خواهیم کرد و در حال حاضر فهرست ورود و خروج نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها