فرمانده سپاه قدس، مدیریت هدفمند و با برنامه را از شاخصه‌های مدیریت انقلابی برشمرد و اظهار کرد: مدیریت انقلابی، مدیریت صلح و پاکدستی است و باکری‌ها و خرازی‌ها نمونه بارزی از این نوع مدیریت‌اند که در آن، خضوع و خشوع و فروتنی مشهود است.
کد خبر: ۹۰۳۱۲۷
سلیمانی: مدیریت انقلابی، مدیریت صلح و پاکدستی است

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سرلشگر قاسم سلیمانی در دومین روز از همایش فرماندهان نیروی انتظامی، با اشاره به مدیریت انقلابی و جهادی خاطرنشان کرد: نظام ما یک نظام اسلامی و دینی است و هر چقدر هدف بزرگ و قدسیت بیشتری داشته باشد به همان میزان فداکاری، قبول سختی، مرارت‌ها و مشکلات برای انسان آسان‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به ابراز علاقه آحاد جامعه بویژه جوانان برای دفاع از حریم ولایت گفت: آنچه این اشتیاق را به‌وجود می‌آورد یک هدف مقدس یعنی همان صیانت از ارزش‌های دینی و اسلامی است.

سلیمانی با اشاره به جایگاه عظیم و رفیع انقلاب اسلامی گفت: این جایگاه رفیع و والا با هیچ نظامی قابل مقایسه نیست.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان این‌که امام(ره) با انقلاب اسلامی، اسلام ناب محمدی را احیا و بر لزوم صیانت از ارزش‌های انقلابی و اسلامی تاکید کرد، مدیریت انقلابی امام خمینی‌(ره) را یادآور شد و خاطرنشان کرد: مدیریت انقلابی، مدیریت هدفمند و با برنامه است. امام راحل به گونه‌ای مدیریت انقلابی کردند که آثار مطلوب و مشهود آن تا سال‌ها باقی است.

وی تصریح کرد: مدیریت دوران دفاع مقدس نیز از نوع مدیریت انقلابی بود و شهیدانی چون حسین خرازی، مهدی باکری، ابراهیم همت و ... نمونه بارز مدیرانی با رویکرد مدیریت انقلابی هستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به وجود مدیریت انقلابی در دوران دفاع مقدس مطرح کرد: در آن دوره هر چقدر فضا و شرایط سخت‌تر، اطاعت‌پذیری بیشتر بود و مدیریت انقلابی یعنی مدیریت انسجام، تبعیت، یکدلی و همدلی؛ مدیریت دینی و انقلابی یعنی فارغ از به دنبال پاداش و ترفیع بودن؛ مشخصه‌های بی‌شماری در مدیریت انقلابی دوران دفاع مقدس وجود داشت تا آنجا که این دوران به عنوان یک الگو معرفی می‌شود.

سلیمانی در ادامه با بیان این‌که «نیروی انتظامی دارای جایگاه جهادی است» تاکید کرد: سه مولفه انقلاب اسلامی و نظام یعنی اقتدار، امنیت و آرامش به عملکرد این نیروی عظیم بستگی دارد. این سه مولفه، مولفه‌های کوچکی نیست و نیروی انتظامی مدافع این سه مولفه و عامل تحقق آن است.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها