توضیح وزیر دفاع در باره خبر آزمایش جدید موشکی :

آزمایش موشکی با بُرد منتشر شده در رسانه ها نداشته ایم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه هیچگاه در اقدامات دفاعی از جمله آزمایش های موشکی توقفی نداشته ایم، گفت: آزمایش موشکی با بُرد منتشر شده در رسانه ها نداشته ایم.
کد خبر: ۹۰۳۰۵۱
آزمایش موشکی با بُرد منتشر شده در رسانه ها نداشته ایم

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سرتیپ حسین دهقان در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به چند نکته درباره بحث دفاعی کشور گفت: آمریکایی ها و عربستانی ها تلاش می کنند در منطقه فضای التهاب و تشنج را توسعه دهند و اصطلاحا ایران هراسی را در راس برنامه های خود قرار دادند و هر اتفاقی می افتد با این موضوع مرتبط می کنند.

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه در بحث دفاع اساسا دکترین ما دفاعی است، افزود: ما هیچ گاه با نگاه تهاجمی حرکت نکرده ایم و آن چه انجام می دهیم ارتقاء ‌توان دفاعی کشورمان است.

سردار دهقان با بیان اینکه اقدامات ما برای تامین امنیت کشورمان است زیرا قدرت دفاعی ایران عامل ثبات منطقه نیز می باشد، گفت: امنیت و توسعه منطقه در گرو هم و توان دفاعی ما ضامنی بر این موضوع است.

وی افزود: کسانی که از فرامنطقه در منطقه ما حضور دارند سعی می کنند حضورشان را موجه جلوه دهند و هر خبر و مسئله ای را به عاملی برای تهدید خودشان تبدیل کنند.

وزیر دفاع تاکید کرد: هیچگاه ایران اسلامی چشم طمع به کشوری ندارد و برای ثبات منطقه نیز هزینه پرداخت می کند ، لذا کسانی که این مسائل را مطرح می کنند مانورهای هر روزه آمریکا و کشورهای مشترک و خرید موشکهای دوربرد عربستان را نادیده گرفته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها