وزیر ورزش و جوانان با حضور در اولین «کنفرانس ملی اوقات فراغت» با تحسین فعالیت انجمن اوقات فراغت به صورت یک Ngo مردم نهاد گفت:«در شرایطی که این روزها اغلب فعالیت های اجتماعی با اهداف مادی انجام می گیرد، فعالیت های این چنینی در حوزه جوانان کاری بسیار ارزشمند و منحصر به فرد است.»
کد خبر: ۹۰۲۹۲۱
دیدار وزیر جوانان و رامبد جوان+عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن اوقات فراغت، محمود گودرزی با اشاره به افزایش کمی نهادهای مردمی در دولت یازدهم افزود:« در دولت قبل، حدود صد NGO در حوزه جوانان مجوز فعالیت داشتند که اکثر آنها در زمینه های مذهبی فعالیت می کردند. هر چند که فعالیت های گروه های اجتماعی مردم نهاد در زمینه های مذهبی هم بسیار لازم و واجب است اما متاسفانه مشارکت سایر حوزه ها در دولت قبل بسیار کمرنگ شده بود که خوشبختانه این نیاز ضروری در دولت یازدهم این نیاز تا حد زیادی برآورده شده است.»

وزیر ورزش و جوانان همچنین تاکید کرد:«در حال حاضر هزار NGO با مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان در حال فعالیت هستند. این کمیت در درجه اول بسیار مهم است که در ادامه کیفیت هم باید مد نظر NGO ها قرار بگیرد.»

گودرزی همچنین خطاب به رامبد جوان رئیس انجمن اوقات فراغت بیان کرد:« اقدامات شما در زمینه هایی مثل راه اندازی انجمن اوقات فراغت و ایجاد شور و نشاط بین مردم به واسطه تولید برنامه «خندوانه» بسیار به جا و ستودنی است. متاسفانه جامعه ما جامعه عبوسی است و این باید از این اخم خارج شود.»

وزیر ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد:« این اخم دسته جمعی اجتماعی از نظر ما بی جهت است و انتظار ما از انجمن ها و نهادهای اجتماعی مردمی این است که شادی را جایگزین اخم ها کنند. مردم بسیاری از کشورها درگیری های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی زیادی دارند با این حال شاد هستند اجازه نمی دهند فضای جامعه شان عبوس و اخم آلود باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها