نماینده مردم ورامین در مجلس نهم با اشاره به ضیافت شام شب گذشته که از سوی شهردار تهران برای نمایندگان مجلس نهم تدارک دیده شده بود گفت: محمد باقر قالیباف از همکاری ها و حمایت هایی که مجلس از شهرداری ها داشته به ویژه شهرداری تهران در زمینه حمل و نقل عمومی و مترو تشکر و تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۹
در ضیافت شام قالیباف با نمایندگان مجلس چه گذشت؟

حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، گفت: این ضیافت با حضور اکثریت نمایندگان مجلس نهم درسالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

وی ادامه داد: آقای قالیباف ازهمکاری ها و حمایت هایی که از شهرداری ها داشته به ویژه شهرداری تهران در زمینه حمل و نقل عمومی و مترو تشکر و تقدیر کرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس نهم در ادامه به انتقاد قالیباف نسبت به برنامه ششم اشاره کرد وگفت: شهردار تهران معتقد بود در برنامه ششم نسبت به شهرداری ها توجهی نشده است و نقش شهرداری ها به خوبی دیده نشده است و البته آقای قالیباف نسبت به توجه بیشتر مجلس دهم در برنامه ششم نسبت به شهرداری ابراز امیدواری کرد.

وی در عین حال گفت: در ضیافت شام شب گذشته اشاره ای به مسایل سیاسی روز و انتخابات مجلس نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد صادق
-
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
۰
۰
سلام و خسته نباشید به عزیزان زحمت كش جامعه اسلامی عزیزان مواظب بیت المال باشید كه امانتیست در اختیار شما .. مثل مولایم امیرالمومنین ار آن مراقبت كنید كه حقی از كسی از بین نرود خیلی ها به نان شبشون محتاج اند التماس دعا
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها