افتخار نامزد دمکرات ها به وضع تحریم های ظالمانه

کلینتون: اعمال تحریم ها ضد ایران ابتکار من بود!

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از تحریم های ضد ایرانی به عنوان سابقه عملکرد خود در زمان ریاست بر وزارت خارجه آمریکا سخن گفت.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۵
کلینتون: اعمال تحریم ها ضد ایران ابتکار من بود!

به گزارش جام جم آنلاین ، هیلاری کلینتون در ادامه مصاحبه خود با شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز درباره ایمیل های جنجالی خود در زمانی که وزیر خارجه آمریکا بود صحبت کرد.

نامزد دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: اگر به تصمیم های دشواری که من در آنها دخیل بودم نگاه کنید می بینید که وقتی من وزیر خارجه بودم تحریم ها ضد ایران را قرار دادیم که باعث شد ما به مذاکرات برسیم و برنامه تسلیحات هسته ای شان را متوقف کنیم، از طریق مذاکرات آتش بین اسرائیل و حماس یکی از جنگ ها در غزه را خاتمه دادیم، شما می توانید به سابقه من نگاه کنید و ببینید که پنجمین سالگرد بن لادن هم گذشته است. من رویکردی جدی و متمرکز دارم تا به فکر امور کشور باشم.

کلینتون گفت: من در ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، هیچ انسجامی در سیاست خارجی و یا امنیت ملی آمریکا نمی بینم. از دیدگاه من صحبت های او نگران کننده است چه این صحبت ها درباره تسلیحات هسته ای و یا شکنجه و یا هر چیز دیگر باشد.

دونالد ترامپ باید استدلال کند و توضیح بدهد که چرا وقتی ما در طی هفتاد سال یعنی هم در دولت های جمهوریخواه و هم در دولت های دمکرات، تلاش کردیم مانع از اشاعه تسلیحات هسته ای شویم، چرا وی بی پروا و خطرناک درباره تسلیحات هسته ای حرف می زند؟

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها