هفته گذشته همزمان با روز معلم یک کلیپ در فضای مجازی دست به دست شد که تعجب، تاسف و در پاره‌ای از موارد حس شوخ‌طبعی دیگران را برانگیخت. در این کلیپ از تعدادی دانش‌آموز که سعی می‌کردند برای معلم خود جشن بگیرند فیلمبرداری شده بود.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۲

دانش‌آموزان هرکدام یک برف شادی در دست داشتند و آن را به طرف معلم خود گرفته و با برف معلم را سفید‌پوش کردند. آنها به‌قدری این کار را ادامه دادند که سر تا پای آقای معلم و حتی خودشان سفید از برف شادی شده بودند. در آن میان ناگهان چیزی مانند فندک جرقه‌ای ایجاد کرد و این کار باعث آتش گرفتن معلم شد. بعد از این ماجرا صدای خنده‌های پسران به جیغ و فریاد تبدیل شد و هرکدام طرفی می‌دویدند. معلم که در میان شعله‌های آتش گرفتار شده بود، به بیرون از کلاس دوید و فیلم قطع شد.

در فضای مجازی با انتشار این کلیپ توضیحاتی درباره آتش‌زدن معلم در روز معلم نوشته شده بود که این حرف‌ها باعث واکنش‌های متفاوت میان مردم شد.

معلم اندیمشکی پس از بهبود حالش و بازگشت به مدرسه، حادثه را این‌گونه تعریف کرد: روز معلم بچه‌ها دوست داشتند برایم جشن بگیرند و با وجود آن‌که من از روز قبل به آنها هشدار داده بودم که نکات ایمنی را رعایت کنند و زیاد شلوغ نکنند، آنها هیجان زیادی داشتند و دلشان می‌خواست جشن مفصلی برایم بگیرند.

آقای معلم درصورتی که هیچ‌گونه آثاری از سوختگی در صورتش وجود نداشت و فقط قسمتی از دستانش صدمه دیده بود ادامه داد: بچه‌ها برف شادی برایم گرفته بودند و از ذوقشان این برف را به طرف من زدند. در آن میان یکی دیگر از بچه‌های کلاس می‌خواست شمع کیک روز جشن را روشن کند که ناگهان شعله شمع نزدیک یکی از اسپری‌ها بود و موجب آتش‌سوزی شد. من هم زمانی که متوجه شدم بدنم مشتعل شده‌؛ سعی کردم خود را از کلاس خارج کنم تا به بچه‌ها آسیبی نرسد، چراکه همه بدن بچه‌ها پر از برف شادی بود و ممکن بود خدایی ناکرده آنها هم آتش بگیرند.

معلم اندیمشکی در پایان گفت: این کودک خودش هم نمی‌دانست که ممکن است این اتفاق بیفتد و از خطرات اسپری برف شادی خبر نداشت. موضوع خیلی ساده‌تر از آن بود که بعضی دوستان در فضای مجازی اعلام کردند و آنقدر همه‌گیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها