سرنشین قایق تفریحی در آب‌های بندر بوشهر از مرگ نجات یافت.
کد خبر: ۹۰۲۸۷۶

حسین طالب‌نژاد، رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این‌باره گفت: در پی اعلام پاسگاه شناور شماره یک بوشهر با مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بوشهر، مبنی بر ناپدید شدن یکی از سرنشین‌های شناور تفریحی، امدادگران نجات شناور
سار3، رعد 4 و یک فروند قایق دیگر به منطقه اعزام شدند. با توجه به عمق کم منطقه و گل‌آلود شدن دریا، عملیات جستجو با سختی انجام می‌شد اما سرانجام با تلاش تیم اعزامی، فرد ناپدید شده در حوضچه جزیره عباسک و به‌صورت زنده سالم پیدا و تحویل خانواده‌اش شد.

توقیف کامیون با راننده 16 ساله

پسر 16 ساله که بدون اجازه پدرش کامیون او را سوار شده و در خیابان‌های شهر می‌گشت توسط پلیس متوقف شد. ماموران پلیس راهور شهرستان خاتم در سطح شهر در حال روان سازی و کنترل ترافیک شهر بودند که مشاهده کردند یک دستگاه کامیون بنز تک با سرعت بسیار زیاد در حال حرکت است. راننده کامیون با مشاهده ماموران بدون توجه به ایست پلیس به حرکتش ادامه داد. ماموران برای این‌که در سطح شهر تصادفی رخ ندهد با تعقیب و مراقبت، کامیون را که از شهر خارج شده بود با همکاری ماموران یگان امداد متوقف کردند.

پس از توقیف کامیون، مشخص شد راننده آن پسر 16 ساله فاقد گواهینامه بوده که بدون اطلاع خانواده خود اقدام به رانندگی با کامیون کرده است. کامیون به پارکینگ پلیس منتقل شد.

خودکشی نوجوان 12 ساله دیشموکی

پسر 12 ساله به جای رفتن به اردو به خانه بازگشت و خود را حلق‌آویز کرد.

سرهنگ جهان دیماز، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه در این باره گفت: دانش‌آموز ششم ابتدایی روستای «درغک»، بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه که قصد داشت همراه همکلاسی‌های خود به یک اردوی تفریحی سفر کند، بنا به دلایلی نامعلوم از سفر باز ‌ماند. او پس از بازگشت به خانه، خود را حلق‌آویز کرد. علت دقیق این امر هنوز مشخص نیست و موضوع در دست بررسی است.

وی با تکذیب برخی شایعات در مورد این حادثه در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی خاطرنشان کرد: شایعات مطرح شده در مورد دیوانه شدن خواهر این نوجوان و سکته و فوت پدرش در شبکه‌های مجازی صحت ندارد و دروغ است.

دستور ویژه وزیر بهداشت برای پیگیری خودکشی بیمار

وزیر بهداشت به معاون درمان و قائم‌مقام خود دستور داد به دو حادثه قصور پزشکی منجر به مرگ بیماری در بیمارستان میلاد رسیدگی کنند.

در پی مرگ خودخواسته یک بیمار در بیمارستان متعلق به تامین اجتماعی در تهران، وزیر بهداشت به معاون درمان و قائم مقام خود ماموریت داد تا این موضوع را بررسی کنند. هاشمی با توجه به این‌که این بیمارستان زیر نظر سازمان تامین اجتماعی است؛ از منظر حقوق بیمار، خواستار رسیدگی به این موضوع شده است. همچنین وزیر بهداشت در مورد مرگ یک بیمار به علت جراحی اشتباه پا دستور رسیدگی صادر کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها