هواپیمایی که ساعت 9 و 15 دقیقه امروز (دوشنبه) فرودگاه امام خمینی(ره) تهران را به مقصد فرودگاه شارل دوگل پاریس ترک می‌کند، حامل اعضای تیم ملی والیبال کشورمان است؛ تیمی که در مسیر کسب سهمیه المپیک اولین اردوی خارجی خود را با رائول لوزانو تجربه می‌کند.
کد خبر: ۹۰۲۷۷۳

سعید معروف، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، مجتبی میرزاجانپور، حمزه زرینی، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، فرهاد ظریف و مهدی مرندی 14 بازیکنی هستند که لوزانو، سرمربی تیم ملی برای حضور در این اردو انتخاب کرده است.

تیم ملی تمرین‌های خود در فرانسه را از سه‌شنبه 21 اردیبهشت آغاز می‌کند و در روزهای جمعه 24 و شنبه 25 اردیبهشت نیز طی دو بازی تدارکاتی به مصاف تیم ملی فرانسه، قهرمان لیگ جهانی 2015 می‌رود. سایت فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) با اشاره به برپایی اردوی تیم ملی والیبال ایران در فرانسه، آن را پیش درآمدی برای حضور شاگردان لوزانو در رقابت‌های انتخابی المپیک دانست.

آخرین مرحله از رقابت‌های انتخابی المپیک روزهای 3 تا 16 خرداد در توکیو برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان بلافاصله پس از آن باید خود را برای حضور در مرحله گروهی لیگ جهانی که از 27 خرداد آغاز می‌شود، آماده کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها